nog maar een keer LENTEWANDELING!

Hoi,

Ik kan ook mee dames oppikken vanaf het station hoor. Heb alleen maar 1 stoeltje, en vraag me af of Myrthe al bij vreemde achterblijft hihi.
Dus even kijken hoe we dat gaan doen.

@ mamavanzoe: Ik zie net via anwb dat ik zowat door Utrecht rijdt, dus ik kan je oppikken hoor. Als je een autostoeltje thuis heb :)
Verder hebben we nu nog een station, dus past het makkelijk. MAar we gaan de lease-regeling in (YES EINDELIJK) dus even afwachten wat we krijgen.
Maar tegen die tijd hebben we ook een buggy dus dan past het sowieso wel.
Laat maar weten.

Liefs Reneke

@Roos: Wat geweldig dat je een echo hebt gehad!!! Leuk hoor. Gefeliciteerd!

@Monica: Reserveer je voor Jasmijn en mij een plekje in je auto? Als je ons daar af zet en nog een keer naar het station heen en weer wilt voor andere mensen, kun je Isabelle ook bij mij achter laten.

hey,

@ mama manu ik woon in Kampen en als ik het goed heb jij in Wezep?
want dat is voor mij een kwartier rijden.. moet ik wel even kijken hoe ik dat ga doen met autostoeltje en buggy etc. want kheb wel een 5 deurs maar tis niet zon grote auto.. misschien kan ik de lease auto van m'n man mee nemen. ik ga het even navragen.. waar gingen we ook al weer wandelen?? :D haha..

Liefs, Christien mama van Kelwin

Hoi Christien, mama van Kelwin,
We gaan wandelen in de bossen van Lage Vuursche.
Dit ligt tussen Hilversum en Soestdijk.
Overigens, een leuk topografisch en koninklijk weetje, in Lage Vuursche staat het vakantiehuis/ buiten optrekje van onze koningin.Zij gaat hier wonen nadat ze is afgetreden.Rijd je langs als je Lage Vuursche binnen rijd.

Voor alle andere moeders...
Tegen de tijd dat 9 mei dichterbij komt...
Ik zal zorgen voor een duidelijk routebeschrijving, en ook lijkt het me slim dat iedereen van oa mij mijn gsm nummer krijgt.Dus bij eventuele paniek-momentjes als 'ik ben denk ik verdwaalt' ik de redder kan uithangen en mobiel kan helpen!
(tenminste, ik vind het fijn om iemand te kunnen bellen als ik ergens ben waar ik nog nooit ben geweest, maar ja, doe alsof ik onwijs zelfstandig ben, maar valt soms best tegen!)

Kortom, tegen die tijd zal ik enkele routes doorgeven naar iedereen die komt.

Groetjes Roos.

ahahhaha Wat een opluchting zeg!! Ik vertelde m'n man over dit leuke uitje in Lage Vuursche en dat ik dan helaas  met het openbaar vervoer moest gaan en dat ik wel heel fijn met iemand mee kon rijden  vanaf station!( heel aardig trouwens ) Zegt hij dat het een half uur hier vandaan is en dat ik gewoon binnendoor kan rijden ipv over de snelweg wat ik niet durf  hahaha Ik ben niet zo goed in plaats namen. Ben er toevallig vorige zomer nog geweest om te mini  golven (hele leuke  speciale banen hebben ze daar). In iedergeval bedankt voor de aanbieding om mee te kunnen rijden! Wil misschien iemand met mij mee rijden (als het maar niet over de snelweg is, voor de rest kan ik prima rijden hoor!  hahah) Wat kan ik mee nemen of wordt alles verzorgd en natuurlijk krijg je er dan wat voor! Liefs Kim

hoi cristien

ja klopt ik woon in wezep
das nii zover van kampen af

ik zou het super vinden als ik met je mee zou kunnen
delen we gewoon samen de brandstof kosten

maar hoe laat moeten we er eigenlijk zijn??

liefs manuela
mama van tessa 01-03-2008

Hoi Trudi!

Jullie mogen met mij meerijden hoor!
Gezellig, het is toch een hele rit en dan is het veel gezelliger als zowel Isabelle als ik iemand meehebben met wie we kunnen kletsen.

Het is een goed idee om dan eventueel \isabelle bij jou achter te laten, ze is op het moment totaal niet eenkennig, maar we zien het dan wel even.

Verder kan ik het niet laten om toch nog even te melden dat ik er ZOOOO ontzettend veel zin in heb om jullie nou eens allemaal te kunnen zien!

Liefs Monica

Terug
Bovenaan