nog meer dames die overtijd zijn en nog niet posi getest?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

eindelijjk mijn pc doet het weer, voor de carnaval ging ie kapot, en sinds vandaag weer online, ik heb dit zo gemist he! vooral nu, ik ben al 3 dagen overtijd, maar nog geen posi test gehad. Dus weer spannende dagen, geen idee of het raak kan zijn, geen ovu testen gedaan en geen klachten tot dusver.

Hieronder mijn banner,
xxx
wy2006

Hoi,

Ik ben vandaag ook 3 dagen overtijd.
Afgelopen woensdag was mijn nod.
Ik heb afgelopen week ondertussen al 4 testen gedaan.
Maar allemaal negatief.
Ja, de testen van kruitvat gaven heeeeeel vaag een lijntje.
maar ja, ik weet ook niet wat ik daarvan moet denken.
Het lijntje werd ook niet duidelijker.
Vanochtend was mijn temp. lager.
dus ik dacht dat ik vandaag wel ongi zou worden.
ik heb ook de hele dag al het gevoel dat het ieder moment kan losbarsten.
Steeds zo'n kramperig gevoel in mijn onderbuik.
maar ik ben nog steeds niet ongesteld.
frustrerend hoor.
Ik heb al de hele week hele gevoelige borsten.
Ik weet niet wat ik er allemaal van denken moet.
ik denk toch dat ik vanavond of morgen wel ongesteld word.
gisteren heb ik nog een test gedaan, die was negatief.
vandaag heb ik niet getest.
spannend he, allemaal.

Doei,

Liefs Nathalie.

hoi hoi,

ik ben nu twee dagen overtijd.
ik heb nog geen test gedaan.
ik ging er eigenlijk van uit dat het deze maand echt niet raak zou zijn, hebben namelijk niet op de goede dagen geklust.
ik heb eigenlijk helemaal nergens last van, voel me heel goed.
ik wil maandag een test gaan doen, maar begin het nu wel erg spannend te vinden.
hopen dat wij deze maand aan de beurt zijn voor een positieve test.
succes meiden,

groetjes kwinty.

hoi
Ik ben nu al 2 weken overtijd en inmiddels 5 testen verder, maar helaas allemaal negatief. nu heb ik de dokter gebeld die zegt dat ik gewoon een keer oversla. nou dan gaan   we daar maar van uit. maar heb je wel zwangerschaps kwaaltjes moet je volgende week nog eens testen, het kan dat jet hormoon die zegt dat je zwanger ben nu nog niet sterk genoeg is, pas na 10 dagen kan hij stekter worden.
succes
ilse

heej dames,

vanmorgen weer getest, de streep die gister heel lichtjes was (of wilde ik hem lichtjes zien?) was vandaag duidelijker, maar ik vertrouw die testen niet (romed midstream).
Nu weet ik al helemaal niet wat ik moet denken. Als ie morgen nog duidelijker wordt, dan ga ik even een goede test halen.

xxx

Hoi, hoi,

Nou ik zit in het zelfde schuitje.
We zijn met ronde 8 bezig en het wil niet vlotten.
Ik heb een cyclus van 32-42dagen (lekker handig)
Nu zit ik al op dag 56!! En 2 negatieve testen verder.(eigen merk DA en Clearblue)
Heel frustrerend. Ik heb wel af en toe zere borsten, maar verder nergens last van. Dat was bij mijn eerste zwangerschap wel anders. Dus ik zal wel een cyclus overslaan.
Ik baal dat de RD gewoon wegblijven, anders konden we aan een nieuwe ronde beginnen.  Je weet gewoon niet waar je aan toe bent zo. Ik zou haast gaan denken dat het niet meer gaat lukken.

Zo ik ben nu weer een beetje frustratie kwijt.

groetjes Wendy

hallo allemaal,

wij zijn ook al een tijdje bezig, maar het wil niet echt vlotten. Toen ik met de pil stopte duurde het even voor ik ongesteld werd, maar daarna had ik keurig een cyclus van 28 dagen. De laatste 3 maanden worden de tussenpozen steeds langer. Vandaag zit ik al op dag 39...
Vrijdag een testje gedaan: negatief.

dusssss afwachten maar, het zal binnenkort wel raak zijn.

gr. Brigitte

hoi !!

Ik las een paar van jullie verhalen, ik heb zelf ook een cyclus die iets langer duurd dit
was vroeger ook al zo!! Ik ben met dit verhaal naar de huisarts gegaan en ben gelijk doorgestuurd naar de gyn, ik slik nu chlomid, en nu is mijn cyclus gewoon normaal!

Misschien ook een tip voor jullie, zo heb je meer kans op een zwangerschap....
Want met een lange cyclus duurt het allemaal extra lang..

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

groetjes

Terug
Bovenaan