nog meer dames die overtijd zijn en nog niet posi getest?

Hallo.

Nou heb vanochtend getest en was negatief, dus bij mij is het gewoon nog even wachten tot de boel op gang komt.
Maar ik heb wel goede hoop. Alleen geen geduld.........maar ik denk dat ik daar niet de enige in ben......
Ik zou het prettig vinden als het allemaal een beetje regelmatig zou gaan, dan weet je waar je aan toe bent en hoeveel je dan overtijd bent enz.
Nu is het gokken.

Ik heb wel goede hoop.
Na de   prikpil vorig jaar werd ik na 2 maanden "al" ongesteld. Terwijl dat wel eens meer als een half jaar kan duren. Alleen toen duurde het wel weer een paar maanden voordat ik ongesteld werd. Daarna weer de pil genomen en nu weer gestopt. Dus het zal allemaal wel even moeten wennen denk ik.

Ik hoop wel dat het een beetje opschiet. Weten we hier ook weer een beetje meer hoe en wat.

Succes iedereen!

hi martine,

gefeliciteerd!!!
ik ben bijna een half jaar geleden gestopt, nog even "veilig"gedaan en zitten nu in ronde 3. heb gister test gedaan, zag een heel fijn streepje, maar mijn man niet, dus ik zal het gewoon willen zien denk ik, wacht nu tot vrijdag doe dan de test met ochtend urine en bel anders daarna de huisarts afhankelijk van de uitslag. Bij eerste zwangerschap was ik in 2de ronde al zwanger, en was toen een normale cyclus, nou ja wacht nog maar even af.
groetjes,
li

Ben eind januari voor het laatst ongi geweest,heb nu dus februari overgeslagen,maar ja was ook wel een korte maand.
zit nu eigenlijk vol spanning af te wachten tot er een paar dagen om zijn , zodat ik een test kan doen.
bij ons eerste wondertje hebben we er 2 jaar over gedaan, ze is nu 1 jaar geworden,hoop niet dat we nu weer zolang moeten wachten.

Terug
Bovenaan