nog meer dames die overtijd zijn en nog niet posi getest?

GEFELICITEERD ROOS11

Hier kwamen de  zondag om de hoek kijken grrrrrrrr.

Heb zo'n onregelmatige cyclus

de eerste was 41 dagen
de tweede was 33 dagen
en deze was 35 dagen

Hoop dat het nu toch echt een keer gaat lukken want ik wordt hier gestoord van, nu al hehe, kun je nagaan

Voor de rest van de dames: ZET EM OP!!!

hoi meiden,

ik heb vandaag getest en helaas hardstikke negatief.
ik ben nu 4 dagen over tijd en begin zelf steeds meer overtuigt te raken dat de  echt niet komen.
ik probeer nu maar een week te wachten en dan nog een keer te testen.
vind het wel erg vervelend om geen duidelijkheid te kunnen krijgen.
ik heb een CB test gedaan, zijn andere tests misschien gevoeliger?
jullie allemaal succes en voor degene die toch positief test gefeliciteerd.

groetjes kwinty.

Hallo dames.

Nu zit ik mezelf eigenlijk ook een beetje gek te maken! Hahaha.
Gisteren had ik er helemaal nog niet aan gedacht dat ik miss wel eens overtijd zou kunnen zijn totdat ik hier ging lezen!
Gisteren alleen geen tijd gehad om een test te kopen. Ik weet ook niet of ik er vandaag aan toe kom........we gaan het zien.

Maar wat ik wel heb en bij mijn vorige zwangerschap ook heel erg had, is dat ik ontzettend levendige dromen heb en dan constant, een paar keer in de nacht zwetend wakker wordt. Heel vervelend. Dan weer slaap t-shirt uit, maar dan krijg ik het weer te koud. T-shirt weer aan en dan word ik weer wakker badend in het zweet.
Ik heb echt geen idee waar dit nu opeens vandaan komt, maar het is wel vervelend.
Wie weet wie weet.

Bij mijn vorige zwangerschap had ik wel erg last van ongesteldheids krampen. Dat waren de banden van de baarmoeder die aan het uitrekken waren enz.
Dat heb ik nu eigenlijk niet. Ja een beetje af en toe.
Maar niet echt opvallend.

Jeetje wat vervelend dit. Misschien toch echt maar een testje kopen vanmiddag......

hallo dames
ik zal me even voor stellen
ik ben dina moeder van een gezond zoontje randy geboren op 04-08-2004
voor dat ik zwanger van mijn zoontje raakte zijn mijn vriend en ik 4 1/2 jaar bezig gewees
om zwanger te raaken was het  eindelijk gelukt
wat bleek ik was al drie maanden zwanger en de testen gaven steeds weer negatief
we snapter er niks meer van maar we waren dolblij

ik ben daarna nog een keer zwanger geraakt dat ging wel heel rap mijn zoontje moest nog een jaar worden  maar liep niet goed af
ik was 12 weken zwanger en ik moest mijn eerste echo nog krijgen
twee dagen voor de eerste echo kreeg ik een bloeding het werd een miskraam
maar we zijn meteen weer verder gegaan hoe moeilijk het ook is
we zijn nu nog bezig voor ons 2e kindje
ik ben nu inmidels 4 weken overtijd maar de test geeft weer negatief aan
we gaan straks nog een test doen en als die weer het zelfde aan geeft
gaan we toch even langs de huisarts

groetjes dina

Hoi allemaal,

Nou de RD zijn bij mij  toch gearriveerd. Ik zat nog te denken als ik de 60 dagen haal dan ga ik nog eens testen. Na dat ik mijn bericht hier had geplaatst(eergisteren) ben ik heel hard van de trap gevallen. Overal blauwe plekken en ja hoor  's avonds werd ik ongi. Toeval?
Nou ja, op voor ronde 9.

Iedereen veel succes!! En voor de dames die zwanger zijn GEFELICITEERD!!!!!

hi

hier nog eentje, zit vandaag op 36 dagen, heb net 3de test gedaan, weer negatief en ook nog niet ongesteld. heel irritant. wat moet je eigenlijk doen als je test negatief blijft en ook niet ongesteld wordt? heb normaal altijd een normaal cyclus gehad van 28 of 29 dagen (zijn bezig voor onze 2de wonder), deze keer al een cyclus gehad van 32 en 29, dus misschien gewoon nog niet uitgepild?

groetjes
li

Hallo KB80,

Bedankt!
Wat vervelend voor je! en voor de rest ook voor wie de  begonnen zijn. Onregelmatig in die mate ken ik niet. ik hoop voor je dat het snel raak is.  Ben je altijd zo onregelmatig geweest?

Gr. Roos11  

Hey Li,

Ben je allang met de pil gestopt? Afgelopen woe. (nod)  heb ik een test gedaan en deze was toen negatief. heb me suf gezocht op het net naar info over testen, het blijkt dat het wel tot 10 dagen na uitblijven van menstuatie kan duren vordat een test goed kan werken. Ik heb zelf gister een test gedaan en die was dus positief (wel een heel vaag lijntje). Als je twijfelt zou ik gewoon even naar de huisarts gaan. Want moeten afwachten is wel heel verschrikkelijk.

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan