Nog meer meiden 4 of 5 week zwanger?

Dag allemaal,

Op dit moment met ik 4 weken en  5 dagen zwanger, maandag a.s. dus 5 weken. Ik zou het leuk vinden om gezellig te kletsen met dames die ook pas zwanger zijn. Ik ben erg onrustig de laatste dagen, ik slaap erg slecht en ben vroeg wakker (klaar wakker). Ik ben al vast aan het oefenen om op mijn zij te gaan slapen, want ik ben gewend om op mijn buik te slapen. Maar je zou nu toch nog wel op je buik mogen slapen?

Ik vroeg mij af of er meerder meiden zijn die net zo onrustig zijn als mij, en ook zo aan dit nieuwe (bijzondere) leven moeten wennen... of heeft iemand misschien tips hoe ik het beste met mijn "zenuwen" om kan gaan? Ik denk soms wel is, ik vind het te leuk dat ik zwanger ben... ik word gewoon helemaal gek van mezelf!

Groetjes José

Hoi Hoi

Ik ben nou 6 weken zwanger en ik was altyd een vreselijke slaapkop en ik slaap nou ook een stuk minder lang en minder rustig.Voor mij is dit ook de eerste en je weet niet wat je moet voelen en wat erbij hoort...

Ik heb ook de ziekte van crohn dus voor mij is het dubbel als ik iets in mijn buik voel komt het nou door de zwangerschap of zijn het mijjn darmen.

Het is idg heel spannend allemaal daar ben ik het helemaal mee eens met je,maar wel kei leuk

ik moet 10 mei voor de eerste keer naar de gynacoloog en ik kan niet meer wachten zeg maar om iets meer te weten.

idg an harte gefeliciteerd!!!!

groetjes kimmie

hoi,

gefeliciteerd met je zwangerschap!!
ik ben 6 weken zwanger!
het is me eerste zwangerschap dus bij ieder dingetje dat anders en niet prettig voelt ben ik ook wel beetje bang is normaal volgens mij want je wilt dit kleine wondertje toch niet kwijt!!
ik was ook altijd een goeie slaper lag tot 11 uur in me bed als dat kon maar nu ben ik altijd rond 9 uur wakker en snachts word ik ook vaak wakker!
maar volgens mij kan het geen kwaad om op je buik te slapen hoor als je buik gaat groeien merk je vanzelf wel dat het niet meer prettig is om op je buik te gaan slapen.
ik heb af en toe buikpijn soort menstruatie pijn   en me stoelgang verloopt wat moeizaam maar verder geen zw.kwaaltjes gelukkig
9 mei voor het eerst naar de verloskundige spannend allemaal

liefs amanda

Halloooo!

Jullie natuurlijk ook allemaal gefeliciteert met jullie zwangerschap!!!  

Als ik nu na ga hoe lang het nog duurt voor ik moet bevallen, dan moet ik nog wel een heel tijdje, net als jullie! Hahaha... ach daar groei je ook wel weer naar toe, ik heb zelf als kraamverzorgende gewerkt, dus weet een klein beetje van hoe of wat, maarja hoe zo'n bevalling voelt, de meeste meiden op dit forum zullen vast zeggen " dat wil je niet weten" haha maar het zal vast iets heel bijzonders zijn!

Ik moet op 14 mei voor de eerste keer naar de verloskundige, dan ben ik 8 weken zwanger. Mijn vriend gaat dan ook mee. Ik denk dat ze  dan nog niet zo veel gaan doen. Denk ik. Verder voel ik me prima, niet misselijk of niks, wel steekjes in onderbuik (af en toe). En jullie? Ik ben vanmiddag met mijn vriend naar BabyPark geweest in Hoogeveen. We hebben natuurlijk nu al een prachtige babykamer gezien, en een superleuke kinderwagen! Prachtig spul allemaal. Maar we wachten nog maar een maand of 4 met kopen. Ik vind een babykamer met het "thema" Nijntje, wel heel erg leuk. Denken jullie ook al over dit soort dingen na?

Ja inderdaad als je de ziekte van kroon hebt, lijkt het mij ook allemaal wat moeilijker. Je darmen reageren nu al zo anders, en helemaal als je kroon hebt! Ik hoop voor je probleemloos de zwangerschap door mag komen...

Spannend allemaal...

Groetjes José

he josebloemetje

Jij ook van harte gefeliciteerd en als je vragen hebt kun je ook altijd bij ons aankloppen ik weet ook niet alles maar dit is zo'n fijn gevoel dat er zo,n kleintje in je groeit.
We zien mekaar vast wel een keer
Groetjes sandra 14 wk en 1dg

Hoi Jose,
ik ben nu ong vijf weken en twee dagen zwanger.
ik heb ook pijn en steken in mijn onder buik en kan bijna niet meer slapen waardoor ik s'avonds erg moe ben.
ben s'morgens heel vroeg   wakker.
kan dan niet meer slapen.
ben ook heel bang dat het misgaat dus misschien heeft dat er wel mee te maken.
heb al een kleine van zes maar toen was ik helemaal niet bang dat het mis zou gaan.
Gr lisette

Goeiemorgen,

Ik denk ook op je buik slapen niet veel kwaad kan en dat je zelf aanvoelt wanneer het niet meer zou gaan,want ja waarom niet de baby zit goed ingepakt....

Ik ben eigenlijk best vaak moe en misselijk,dus ik weet niet of ik nou al een uitzobdering ben...MIjn huisarts die zei dat je je eigen meestal pas bij de 6 weken pas behoorlijk misselijk kan zijn.Ja ik  weet het niet..

Ik had nog een  vraagje over die babyboulevaar,ligt er ook  1 in  brabant??Ik had er namelijk nog nooit van gehoord.

Ik wen sjullie idg vandaag een hele fijne dag  word een mooie dag vandaag dus genieten...

groetjes ktje  

hoi jose bloemtje

Zelf ben ik net 4 weken zwanger dus nog echt pril, maar had het gisteravond heel erg koud dus maar naar boven gegaan, maar werd alleen maar erger lag helemaal te rillen in ben en helemaal misselijk ( als het nu al zo begint ) Maar ben heel gelukkig dat ik zo snel zwanger ben geworden ( tweede ronde ) was bij mijn zus wel anders daar duurde het gemiddeld steeds twee jaar ( MMM ) Dus mag eigelijk niet klagen he.
Geniet lekker van je zwangerschap en hoop je nog eens te zien hier.

groetjes kim83

Terug
Bovenaan