Nog meer meiden 4 of 5 week zwanger?

Bedankt voor jullie reacties!

Dus ik kan gewoon op mijn buik blijven slapen, zolang het nog kan. Gelukkig maar. Hoi Sanne83! Wij zullen elkaar binnenkort wel in het echt ontmoeten, nu onze mannen binnenkort wat met elkaar willen afspreken, kunnen we dan gezellig verder teuten..!

Mijn vriend en ik besloten om te gaan stoppen met de pil, maar helemaal nog niet met de gedachte om misschien zwanger te worden. Wij hebben het dan ook nog een maand veilig gedaan... en toen ik eenmaal ongesteld werd, en te horen kreeg dat een vriendin van een collega... toevallig Sanne83 zwanger was, begonnen bij mij de kriebels toch wel echt te komen! Maar eigenlijk wou ik eerst graag trouwen, dat vind ik pers. mooier staan. Mijn vriend vond trouwens niet zo belangrijk als mij, en stond er voor open om evt. een baby te krijgen. Natuurlijk werd ik helemaal dol in mijn hoofd, van de trouwjurkbladen, naar de babybladen! We besloten vanaf die dag ook om voor een klein wondertje te gaan. En tot onze grote verbazing, mocht het de eerste maand proberen al waar zijn!!! Ongelovelijk zo snel, had ik totaal niet gedacht! We zijn natuurlijk ontzettend blij, en als het zo blijft als het nu gaat, dan vind ik het een heerlijke zwangerschap, maar het is nog zo pril!!! Dus nog even geduld, maar ik heb er een goed gevoel bij, dus hopenlijk mag alles goed verlopen. Nou dames, geniet van  je zwangerschap!

Liefs José 4wk 6dg zwanger...!

Hoi Jose,

Wat een droom!!! Gelijk raak!! Wauw, dat is wel een wens van iedereen denk ik hoor!
Ik ben nu 4 weken en  4 dagen en vind het enorm spannend allemaal!
We zaten in onze 9e ronde en de 2e zwangerschap, 1e kindje!

Ik ben op 27 december uitgerekend, en jij? Net voor de kerst zeker?
Nou ja goed ik ga de 15e naar de vk want ik heb al echt een buikje, mijn moeder zei dat zij dat ook had toen ze net wist dat ze zwanger was, dus het zit waarschijnlijk in de familie!

groetjes!

http://www.9maand.com" target="_new">http://ncban.9maand.com/71740" alt="Niet Commerciele Banner" border="0">

quote: lindadrok reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-04-2007 10:38:26'));

Hoi Jose,

Wat een droom!!! Gelijk raak!! Wauw, dat is wel een wens van iedereen denk ik hoor!
Ik ben nu 4 weken en  4 dagen en vind het enorm spannend allemaal!
We zaten in onze 9e ronde en de 2e zwangerschap, 1e kindje!

Ik ben op 27 december uitgerekend, en jij? Net voor de kerst zeker?
Nou ja goed ik ga de 15e naar de vk want ik heb al echt een buikje, mijn moeder zei dat zij dat ook had toen ze net wist dat ze zwanger was, dus het zit waarschijnlijk in de familie!

groetjes!

http://ncban.9maand.com/71740

Hallo,

Allereerst: Proficiat Dames!!!!
Weet net een paar dagen dat ik in verwachting ben. Ik lees net dat een aantal van jullie ook vroeg wakker zijn en minder goed slapen. Ik sliep normaal een gat in de dag. Dat is helaas afgelopen. Ook ik moet wennen om op mijn zij te gaan slapen.
weten jullie vrienden / familie het al?

Ik ben nu 5 weken en 6 dagen zwanger van mijn eerste kindje.
Ook bij ons was het in 1 keer raak.
In mei gaan mijn vriend en ik trouwen en dachten laten we 2 maand van te voren stoppen met de pil.
Ben heel lang aan de pil geweest dus dacht zal nog wel effe duren, maar goed het was in keer raak.
We zijn echt supertrots.
En precies de dag voor ons trouwen mag ik voor de eerste keer naar de verloskundige.
Echt geweldig.
Wordt een spannende tijd voor ons.

Ik ben echt superblij, maar kan het nog niet goed bevatten.
Lijkt zo onwerkelijk.
Hebben jullie dat ook?

He meiden,

Ik denk dat ik 5 weken en 3 dagen zwanger ben. Ik was namelijk heel erg onregelmatig..alles van 29 tot 46 dagen. Ik heb getempt en heb mn ei gehad op dag 27 dus zou ik deze maand een cyckus moeten hebben gehad van ongeveer 40 dagen. Als ik dan op babybrabbel uitreken zou ik op 31 december moeten bevallen. Wel een beetje balen dat het op deze dag is maar ja..misschien beval ik wel te vroeg of te laat. Ben allang blij dat iknu zwanger ben. Wij hebben er een jaar over gedaan.

Ik heb wel heel de tijd het gevoel alsof ik ongi moeten worden en vooral als ik het ff druk gehad heb. Verder voelen mn borsten blauw aan als ik op mn buik lig en worden mn tepels snel hard. Af en toe een vlaag van misselijkheid.

Meiden...probeer ervan te genieten!!

Knuf

Hallo,

Iedereen van harte gefeliciteerd!!

Ook ik ben pas net zwanger. Morgen 5 weken van ons 2e kindje. Het is weer net zo spannend als de 1e keer hoor!!
Voel me nog prima, maar kan me herinneren dat ik de vorige keer ook pas na 6 weken wat misselijker werd. Wel slaap ik slechter, rond een uur of 6.00 uur ben ik klaarwakker...grrr....

Groetjes!!

hoi!

ik ben bijna 6 weken als het goed is.
22 mei eerste keer verloskundige(week eerder lukte niet om samen te gaan vandaar)
Ik slaap idd ook een stuk minder maar denk wel dat er veel in je hoofd gebeurd waardoor dat komt.
ik vindt het ook heel spannend maar voel me erg goed en rustig heb dus niet het idee dat het fout zit.. maar ja die spanning houd je voorlopig wel ff.
slaap nog steeds op mijn buik maar mijn borsten werken niet mee lijken wel melkfabrieken met 24uurs harde tepeldiensten pff best pijnlijk soms.
af en toe wat steekjes bij schaamstreek of in de borsten.
verder soms idd soort weeig gevoel als bij ongi en dat is net een golfbeweging.

heb wel s'avonds last van opgezet buikje en ikmerk dat sinds paar dagen mijn ontlasting harder word. kan wel iedere dag naar toilet dat had ik nooit! haha

ben bang dat we het iets eerder moeten gaan vertellen aan ouders en vrienden want merk dat het klein beetje zichtbaar soms is. zolang we vol kunnen houden niet natuurlijk. mijn werkplek weet het wel puur voor mijn veiligheid. werk in jeugdzorg en 36 uur vandaar.. hier hebben we bewust voor gekozen.

ben erg gelukkig en heel trots al en mijn gevoel zegt dat als alles goed gaat het een meiske zal zijn..
weet niet waarom is een gevoel..

we zijn nog niet bezig met spulletjes, we hebben al wel flink wat verzameld van vrienden in loop van de jaren dus eerst daar maar eens naar kijken. voorlopig nog niet eerst zekerheid he?

toy toy!

xxx es

Terug
Bovenaan