Nog meer meiden 4 of 5 week zwanger?

je kan meteen al contact opnemen met de verloskundige. Ik heb al een afspraak staan voor 30 mei.
Nog 3 weken wachten en dan hoop ik onze kleine frummel te zien

Hoi
Ik ben net als jij Maandag 5 weken ik heb net een test gedaan en jawel zwanger, ik hoop dat ons zwangerschap goed verloopt, ik heb in November een miskraam gehad na een zwangerschap van 8 weken, dus ik ben nu supper blij en gelukkig.
Nou ik hoop dat we zo contact kunnen houden.
doei Cynthia.

Dag dames,

Wat leuk om te zien dat er al een hele club zich aangemeld heeft die allemaal rond dezelfde tijd zijn uitgerekend! Ik zelf ben nu 6 weken en 1 dag, en daarmee op 30 december uitgerekend. En ook voor mij is dit de eerste, dus alles is zó spannend!

Wat betreft het slapen en misselijkheid heb ik gelukkig nog nergens last van! Helaas al wel een week een of andere erge jeuk/uitslag. Huisarts denkt voorlopig nog aan een allergische reactie, maar mijn moeder zei dat ik er maar mee terug moet gaan omdat zij denkt dat het gordelroos kan zijn. Hmmm.. morgen maar weer even bellen met de dok.

Oh ja, enkelen schreven al dat het nog zo onwerkelijk voelt; dat heb ik ook! Natuurlijk denk ik er wel de hele dag aan, maar verder is er natuurlijk nog niets 'tastbaars' en kan er nog een boel misgaan. Af en toe heb ik dan ineens zo'n moment van 'hihi.. ik ben zwanger!!'.

Succes aan jullie allen!

Hoi allemaal!

Leuk dit forum! Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
Ik ben Tor, 27 jaar en nu 7 weken zwanger van ons eerste kindje. Net als Jose heb ik 14 mei de eerste afspraak met de verloskundige, ben benieuwd!
Kan niet wachten om het hartje te horen of een echo te krijgen, want nog steeds vind ik het onwerkelijk en vraag ik me soms af of het wel echt waar is.
Voor de rest werk ik met kinderen en de rest van de tijd besteed ik aan paarden!
Leuk om hier mee te kletsen :eek:)

hallo,
ik ben morgen 5 weken zwanger en superonzeker,ik heb al een aantal miskramen gehad en heb het gevoel dat het nu ook wel weer mis zal gaan. Ik heb gehoord dat als je zwanger bent dat je tepels dan donkerder van kleur worden en je handpalmen rood zijn vanwege een betere doorbloeding. Ik vind dat ik meestal geen rode handpalmen heb en dat mijn tepels ook niet donkerder zijn maarja, ik heb al twee goede zwangerschappen gehad waar twee gezonde kinderen uit zijn geboren en toen had ik dat ook niet. Hebben jullie rode handpalmen en donkere tepels of is het daar sowieso nog te vroeg voor denken jullie??
Trouwens allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
groetjes van Addy

Hey Andyrobbert

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik ben nu als het goed is 8w en 5d zwanger  woensdag voor het eerst naar de verloskundige.
Ik zelf heb wel donkere tepels maar dat pas sinds week geleden ofzo en rode handpalmen heb ik niet.
Dat verschilt denk ik per persoon.

Liefs Amanda

Hallo,ook ik ben nu 4 weken,en 5dgn zwanger vd 3e! Ben half januari uitgerekend,en ga 6 juni voor het eerst naar de gyn! Heb namelijk de ziekte v Crohn! Spannend,allemaal veel succes!

Hallo iedereen, en allemaal gefeliciteerd.

Ik heb vannochtend getest, en deze was positief. Ik zou nu dus ook 4/5 weken zwanger zijn.
Het was gelijk raak, het was onze eerste keer voor ons eerste kindje. En ben nu dus een week overtijd.
Wel spannend allemaal, ga vanaaf voor de zekerheid nog een keer testen en dan morgen de vk bellen.

Hoe is het bij jullie?

Terug
Bovenaan