Nog meer september moeders hier???

Hoi

Ja, ik !!!!
Ben er net zaterdag achter gekomen dat ik zwanger ben.
Als alles goed gaat ben ik 5 sept uitgerekend.
Wanneer ben jij uitgerekend??

Groetjes Mama2006

Hey Sasia!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Meid, wat ontzettend fijn voor je! (Ik ken je uit een ander forum en kwam toevallig je naam weer tegen) Volgens mij kwam ik quint08 ook tegen als september-mama. Zelf ben ik helaas nog niet zwanger, maar ik hoop me snel bij jullie te kunnen voegen. Ik hoop dat alles zeer voorspoedig bij je/jullie gaat en dat je/jullie in september een prachtig en gezond kindje mogen vasthouden.

Groetjes van Denise

Hihihi, jij hebt volgens mij een geheimpje dan op het andere forum!! (had ook al iemand anders ontdekt een paar weken geleden)

Wat leuk joh! Van harte gefeliciteerd.

liefs Maris

Hier ook een september-mama! Ik ben denk ik op 1 september uitgerekend. Vandaag dus precies 5 weken. Hoe voelt iedereen zich? Ik heb op wat moeheid na nog geen noemenswaardige klachten (wat me erg onzeker maakt!)
21 januari heb ik een echo, dus ben heel benieuwd en kan niet wachten!

Hoeveelste (of eerste?) kindje is het voor iedereen? Ik heb al een dochtertje die in januari 1 jaar wordt!

Groetjes Stef

Hoi

Nou we zitten allemaal lekker dichtbij elkaar

Ik heb nog een dochter van bijna 2,5 jaar.
Hoelang zijn jullie bezig geweest met zwanger worden, ik 7 maand.
Nog geen echte kwaaltje, alleen zondag heel veel gerommel in mijn buik en last van winderigheid  en af en toe voel ik mijn borsten.
Maar bij mijn dochter had ik ook niet veel kwaaltjes, dus zal wel goed zitten.
Ik moet 4 feb voor het 1x naar de vk en dan  maken we  afspraak maken voor de termijnecho.

Groetjes Mama2006

hallo allemaal,

wat leuk nog meer september moeders hier.
Ik ben Saskia en ben als het goed is rond de 6e uitgerekend.
Het is mijn derde zwangerschap, mijn 2e zwangerschap is helaas in maart misgelopen bij 19wk. Dus hier wat extra spanning.
Ons eerste zoontje is nu 1,5jaar en heet Jelte.
Voel eigenlijk alleen mn borsten, maar verder geen klachten.

Leuk om hier met zn allen wat ervaringen uit te wisselen!

Groetjes Saskia.

@mariska, haha.. je hebt me gesnapt! Zal t snel op het 0-1 forum aankodigen hoor.

@Denise, wat lief je berichtje. Vond het zo raar om op het andere forum te vermelden omdat ik weet hoe moeilijk het voor de andere is... Ja had ook al an Quint gehoord.
Hopelijk brengt 2009 jou ook veel goeds en hopelijk is dat jaar goed vruchtbaar!

Terug
Bovenaan