Nog meer september moeders hier???

Hoi meiden,

Mag ik me bij jullie voegen?

Ik heb 1e kerstdag positief getest! Als het goed is ben ik 1 september uitgerekend.
Dit word ons 1e kindje.
Eindelijk na 19 ronde's en de intake ivf al gepland staan, toch nog spontaan zwanger geworden!

Ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap!

Liefs Jacqy

hallo Jacqy,

gezellig hoor, join the club!

Pff.. na zoveel rondes toch ''spontaan''' zwanger! Wat zullen jullie een goeie kerst hebben gehad!
Wens iedereen een goeie zwangerschap!

gr. Sas.

Hey Saske!!!!!!!

Jij bent gesnapt!! Ook door mij! hhahahaha

Ik spiek weleens hier bij zwanger zijn (nee ik ben niet zwanger hoor)!!

Hahaha WEL LEUK VOOR JE WIFFIE!!

Geniet ervan!!

En gefeliciteerd!!

X Saskia

Hallo allemaal,
Degene die zwanger zijn van harte gefeliciteerd. Ik ben als het goed is ook zwanger. Twijfel nog een beetje. Moet eigenlijk donderdag mijn menstruatie krijgen. Heb dinsdagavond getest omdat ik mijn geduld niet meer in bedwang had. Moest echt effe goed kijken.Dacht dat  het weer niet zo was en zei  tegen mijn vriend:alweer niet.
Dus mijn vriend kijkt en zegt heb je goed gekeken. En ja hoor een heel vaag tweede streepje. Ben nog niet helemaal overtuigd maar ga morgenvroeg nog eens testen.
Dan weten we het zeker. Ben rond 3-10 september dan uitgerekend. Ben wat onregelmatig. Is een dun streepje ook zwanger?
Groetjes Bianca.

Hoi meiden

Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik zou me graag bij jullie clubje voegen, ik ben rond 1 september uitgerekent!
Weet pas sinds zondag dat ik zwanger ben, ben nu 5 weken. Allemaal nog heel pril, maar ohzo spannend!
Zondagmorgen dus getest en ik had dus wel een dikke streep, dus duidelijk! Maar omdat ik het zelf nog maar amper kan geloven, ga ik toch nog eens testen...gewoon dubbel check hihi.
Het is mijn eerste zwangerschap, ik ben een half jaar geleden gestopt met de pil, dus dit is echt supersnel! Vooral gezien mijn leeftijd (ben 36) had ik dit nooit zo snel verwacht.
Ben echt superblij, zou het wel van de daken willen schreeuwen, maar we hebben besloten om toch nog even te wachten met het te vertellen.
22 september hebben we de eerste afspraak bij de vk, krijg dan ook meteen een echo, dus erg spannend allemaal!

Geniet allemaal van jullie prille geluk en een hele fijne jaarwisseling gewenst!

Liefs, Mauzie

Terug
Bovenaan