Nog meer september moeders hier???

Hallo meiden,

Iedereen een super goed 2009 toegewenst! Dat we prachtige, gezonde kindjes op de wereld mogen zetten!
Allemaal een fijne avond gehad?

Bianca, een lichte streep, is ook zwanger hoor. Had ook eerst een hele lichte, en 2 dagen later een dikke plus!! Dus gewoon morgen nog een keer!

Alles goed met iedereen?

Liefs jacqy

Ojee, ik heb nu al zwangerschapsdementie, hihi.
Zie nu pas, dat ik in mijn vorige berichtje had geschreven, dat ik 22 september voor het eerst naar de vk moet, dat moet dus 22 januari zijn...

Heb gisterenavond nog een test gedaan, ja weer een dikke plus, heel duidelijk, JOEPIE!!!

Geniet er allemaal van!

Groetjes van Sandra  

hai hai

@keesje, ja super leuk he? wel spannend allemaal, maar voel me goed.
Hoe is t met jou?

@sandra, wat fijn dat je een duidelijke test hebt!!!! gefeliciteerd!!!

Met mij alles goed! We hebben gister het grote nieuws aan ouders en schoonouders verteld en nog wat naaste familie.
We hadden chocolaatjes gekocht met roze en blauwe muisjes en toen we thee/koffie hadden ingeschonken boden we deze aan... bij mn schoonouders moesten we wel ff zeggen dat we deze met een reden aten! Mn ouders hadden t direct door! Erg leuk om het leuke nieuws te vertellen.
Nog meer meiden die het nieuws verteld hebben?
Bij de eerste twee zwangerschappen vertelde we t pas na 8wk aan beide ouders, en de rest na de eerste echo.
Maar dit keer gaan we niet wachten. Rustig aan gaan we t iedereen vertellen.

Verder julie  al ''klachten''? Ik begin nu wel moe te worden, maarja dat was ik anders ws ook wel geworden na deze dagen.
Mn borsten voel ik regelmatig, maar verder nog niets..

Hopelijk hebben jullie allemaal een goeie oud en nieuw gehad en brengt 2009 ons een mooie gezonde beeb!

gr. Saskia. (4wk en 5dg)

Hallo mama's in spe,

Ik heb 31-12 eindelijk positief getest na 11 maanden klussen, zwoegen en zweten!!!!!!!! Graag zou ik ook bij jullie clubje willen komen, want ik ben namelijk op 9-9-09 uitgerekend (volgens internet).

Ik moest eigenlijk gister pas ongi worden, maar ivm het oud en nieuw en de daarbij behorende drank wilde ik zeker weten of ik wel of niet kon drinken, vandaar dat ik de 31ste getest hebt.

Gister heb ik er ook weer een test tegenaan gegooid, want ik vond het streepje nogal licht en had geen kwaaltjes, maar ook gister weer een licht streepje. Misschien maandag weer eens een testje doen.

Ik ga zo ff de gyn. bellen, want wij liepen al bij het ziekenhuis (kon niet wachten totdat wij een jaar bezig waren,  duurde me te lang).

Als het goed is mag ik dan over 2 weekjes (als ik 6 weken ben) komen voor een echo.

Groetjes en een hele dikke kus van ons 2.

Mama23

Hiephiephoera!!!
Ook ik mag me bij jullie voegen!!!
Na ongeveer 16 rondes (niet precies te zeggen, begonnen met tellen na de borstvoedingsperiode van Marit) eindelijk weer zwanger, begon de moed alweer op te geven. Bij Marit duurde het ook 18 rondes voordat ik zwanger was.
Ik ben 28 jaar en ga dus voor de tweede keer mama worden (als alles goed mag gaan).
Volgens de berekeningen gaat het gebeuren op 7 september.
Voel me erg moe, en een gevoelige buik, en zoals in de eerste zwangerschap bij het minste of geringste brandend maagzuur. Maar voor de rest voel ik me prima!!!
Allemaal van harte gefeliciteerd, en veel succes met alle kwaaltjes, geniet ervan.

Groetjes mama van Marit

Dag dames,

Graag zou ik hier ook mee willen schrijven. Dinsdag heb ik positief getest. Ik lees dat hier veel vrouwen schrijven die er best lang over hebben gedaan om zwanger te worden. Bij mijn eerste duurde het ook een jaar. Bij de tweede drie maanden. En nu was het in de eerste ronde raak... Ik was helemaal verbaasd. Had het niet zo verwacht al hadden we wel veel geklust. Voor mijn gevoel ben ik nu rond de 7de uitgerekend. Mijn cyclus duurde gemiddeld 33 dagen. Leuk om samen met jullie uit te kijken naar de zomer. Ik heb nu al twee zonen. De eerste wordt in april 4 en de tweede in juli 2 jaar. Op dit moment nog geen kwaaltjes. Ook al heb ik wel erg last van mijn darmen. Maar dat komt volgens mij door iets wat ik op oud en nieuw heb gegeten.
Nou meiden we houden elkaar op de hoogte.

Ps: mama 2006.... hebben wij niet eerder met elkaar geschreven...leuk hoor. Gefeliciteerd!

Hoi Hoi allemaal, ik heb ook positief getest afgelopen zondag en ben uitgerekend op 8 september, dit wordt ons eerste kindje dus erg spannend allemaal...
Ik voel me prima, soms wat moe maar kan ook door andere dingen op dit moment komen.
Hoop dat we veel met elkaar uit kunnen wisselen!

Terug
Bovenaan