Ahum, ik ben in opperste verwarring. Ik heb al sinds oudejaarsdag menstruatie-op-komst-klachten. (Buikkramp, een zeer labiele gemoedstoestand, koud, moe en rillerig). Zaterdag (gisteren) eindelijk met afvegen de eerste tekenen. NIet eens echt druppen, maar meer spotting, van die ienieminiedruppels en vooral veel slijm. Tampons bleven ook zo goed als schoon. Ik ging er vanuit dat de menstruatie erg lang nodig had om door te zetten. Maar vanmorgen nog niks. Dus maar even een test gedaan. Vraag me niet waarom. Dat moest opeens. Een digitale van clearblue die ook de duur van je zwangerschap aangeeft.
De test zegt "zwanger 1-2". Dat zou kunnen betekenen dat al die klachten geen menstruatie-op-komst-klachten zijn, maar zwangerschapstekenen. En dan zou dat gespet een innestlingsbloeding kunnen zijn?????
Het lijkt erop dat ik dus in verwachting ben. Tjeempie. Dat had ik niet meer verwacht.
Het zou ons derde kindje kunnen worden. In september heb ik een miskraam gehad en nu is het de vierde ronde na de miskraam. De cylci zijn de laatste 3 keer erg kort geweest (23 dagen) en nu heb ik op dag 25 positief getest. Kan het nog bijna niet geloven. Ik zal ergens net voorbij half september uitgerekend zijn. O ja, ik ben 30. Wil iemand me in het lijstje zetten?