Nog meer september moeders hier???

quote: preza reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2009 20:23:39'));

Hoi Hoi allemaal, ik heb ook positief getest afgelopen zondag en ben uitgerekend op 8 september, dit wordt ons eerste kindje dus erg spannend allemaal...
Ik voel me prima, soms wat moe maar kan ook door andere dingen op dit moment komen.
Hoop dat we veel met elkaar uit kunnen wisselen!

Hallo,

Ook ik mag me bij jullie voegen als september moeder 2009. Ben uitgerekend op 1 september, tenminste volgens het internet.
Het heeft twee jaar geduurd voordat ik zwanger werd. Moest er twintig kilo voor afvallen, maar dat is toch de moeite waard geweest.
Ben in augustus/september ook al zwanger geweest, maar helaas is dit geeindigd in een miskraam na twee maanden.
Misschien begrijpen jullie dan ook wel, dat ik het nu ook nog niet echt geloof. Voel me wel anders vergeleken met de vorige keer.
Ben 's avonds eerder moe, 's avonds heb ik het koud en slaap niet echt lekker. Vaak naar toilet en nu beginnen ik mijn borsten te voelen. Vanmiddag werd ik ineens misselijk, nog nooit gehad.
Oh, vergeet helemaal te vertellen dat ik nu zo'n 5,5 week zwanger ben.
Moet me nog inschrijven bij een verloskundige, hebben jullie dat al gedaan?
Nou, dit was in het kort mijn introductie.
Groetjes.

hallo allemaal

leuk joh dat er nog meer moeders van sept op het forum zitten

na dik 2jaar klussen en jahhhh hoor eindelijk is het zo ver
als het goed is ben ik 10 sept uitgeteld
ik voel me eigen helemaal oke nergens last van
alleen een raar gevoel in mn buik net of ik ongi moet worden
maar naar 5 testen die aangeven dat ik zwanger ben begin ik het toch een beetje te geloven

groetjes kristel

GOedemorgen allemaal, ik kan me ook aanmelden bij deze topic. Ik heb op oudjaarsavond positief getest. Het wordt voor ons het tweede kindje. WE hebben al een dochter van 2,5(juli 06). Ik vind het allemaal nog erg onwerkelijk en kan het nog niet helemaal geloven. Ik denk dat ik rond 15 sept ben uitgerekend. 12-02 heb ik mn eerste afspraak bij de gyn

groetjes an1974

Hoi ja ik ook, ben er net vanmorgen achter gekomen, ik was 3 dagen overtijd! Ben dus ergens in september uitgerekend.

Dit wordt onze 2e, Daniel is nu net 1 jaar.

Groetjes, Yvette

He Saskia,

Wat lees ik nou?? Ben je weer zwanger?? Wat geweldig meid! Vind het echt super voor je. En Quint ook zwanger? Dat had ik ook nog niet gelezen. Echt super.

En Toppertje jou ken ik ook nog van een ander topic. Jij ook van harte gefeliciteerd!!!

Hopelijk kan ik me hier ook snel bijvoegen. Heb goede hoop en ga vandaag testen.

Liefs Iris

Hallo Daniels mum, wat leuk dat jij ook weer zwanger bent.. Van jouw heb ik al heel wat adviesen in acht genomen. hihi
Ik word een augustus mama, maar zat hier ook even te neuzen. Zo leuk.

En Iris, wat spannend zeg. Ik las je net ook al op zwanger worden site. Ik wens je veel sterkte en dat de post maar snel mag komen!!

En alle andere zwangere meiden, gefeliciteerd!

Groetjes

Hoi Suno,

Bedankt voor je lieve berichtje en grappig dat je mij ook al op het zwanger worden forum bent tegengekomen. Ik ben jou nl. nog nooit tegengekomen. Ben je zwanger of bezig met proberen zwanger te worden?

Liefs Iris

Terug
Bovenaan