nog steeds geen baby's????

Hoi Lieve meiden van t maart-forum,

Ik vind het best speciaal dat er nog helemaal niemand van ons bevallen is....

We  zitten nu toch in de maand voor dat we allemaal uitgerekend zijn en 4 weken vooraf is eigenlijk nog heel normaal toch.

Ik ben zelf 3 maart uitgerekend, bij mijn oudste liep ik 3,5 wk overtijd en bij mijn jongste 3 dagen te vroeg. Je weet het dus nooit!
Uhh.....hihi  nu weet ik het wel want deze keer krijg ik een geplande keizersnede.
Ivm meelezers kan ik de data niet zeggen maar dat zal iig deze maand nog zijn....

Ik las op t topic wie de eerste zal zijn dat er meiden zijn die verwachten dat ze veel te vroeg gaan bevallen dus....(ik heb de slijmprop ook al twee weken geleden verloren)

Ik hoop echt snel goed nieuws te horen!!!
Kus van Femke, zwanger van de derde. 1e dochter!

Ik ben pas 21 maart uitgerekend dus het zou voor mij echt nog te vroeg zijn om nu te bevallen, ben pas 33 weken en een paar dagen.
Tenzij het spontaan te vroeg komt zal ik geen februari baby op de wereld zetten, of het moet echt met exact 37 weken geboren worden, dan is het nog 28 februari. Zo veel geluk zal ik echter wel niet hebben.
Ik weet echter wel zeker dat ik de 40 weken niet uitloop, ik heb namelijk zware BI en als het enigzins kan zal ik ergens in week 38 ingeleid worden.
Even geduld nog dus...

Wat mij betreft mag deze spruit nog wel twee weekjes blijven zitten. Nog niet alles is klaar en ik heb pas sinds gisteren verlof, dus ik wil nog eventjes kunnen genieten van de rust, in hoeverre dit mogelijk is met een rondrennende 2 jarige die het woordje NEE heeft ontdekt....Officieel ben ik 2 maart uitgerekend, maar mijn gevoel zegt dat de kleine eind februari zijn/haar gezichtje zal laten zien.

En toen ik de slijmprop verloor, ben ik ´s avonds begonnen, dus die moet ook nog maar even blijven zitten....

Ik vind het ook raar dat er nog helemaal geen maartkindjes zijn!
Ik verwacht ook niet dat het hier snel gaat gebeuren en het hoeft van mij ook nog niet, want mijn man is net voor 4 weken vertrokken en het zou toch leuker zijn als hij er bij is!

Ik voel me in vergelijking met de vorige keer nog wel prima. Het rommelt hier wel elke dag (AUUUWWW) maar dat had ik de vorige keer ook vanaf 34 weken en ben toen met 41+3 bevallen dus dat zegt ook niks!

Groetjes

Het is toch spannend e meiden !!
Amai seg...
Ik ben 14 maart uitegerekend deze keer...
Kindje stond vorig onderzoek beetje voor op groei, maar is momenteel weer helemaal in orde!!

Van mijn eerste dochtertje ben ik exact op 38 weken bevallen...
Nu, ik voel het al kriebelen, maar wil natuurlijk niks zeggen, zoals ik hier regelmatig lees zijn er meer mama's die van het eerste te vroeg bevallen en van het tweede/derde overdragen. Dus ik zal maar niet te luid roepen.
Maar in de meeste gevallen is het wel degelijk zo dat je van het tweede ook wat vroeger bevalt... Maar geen garantie!!
We zien wel e, maar ik vind het nogmaals super spannend!!

Liefs,
van ons ...

Nee nog geen maartbabietjes he... Ik ben nu 36 weken, maar is eerste kindje, dus het blijft vast nog wel even zitten... Hoewel ik het zelf nu wel erg zat word hoor, slaap 's nachts erg slecht en heb veel pijn, maar ja voor t zelfde geld duurt het nog 6 weken, zucht....

xx Mick

'k zal het je nog sterker vertellen... ik zit nog op een andere site en daar is zelfs nog niet 1 van de februari mama's bevallen
Ik ben nu 35 weken dus het mag nog wel even blijven zitten. Ben het ook nog niet echt super zat ofzo. Ik slaap als een tierelier dus tja... ik ben alleen wel snel weer moe, maar ja daar is niets aan te doen.

Groetjes Macka

Ja das idd wel apart! Maar, beter iets later dan veel te vroeg haha!

Ik ben pas 30 maart uitgerekend en heb het vermoeden eerder te bevallen maar is nergens op gebaseerd.

Ladies: ik hoop alleen niet, dat als ik eind maart / begin april nog hoogzwanger rondloop, alle forummeiden niet meer hier komen om te kletsen... :-( Dat zie ik namelijk wel gebeuren bij andere forums... ;-)

Groetjes!

Terug
Bovenaan