nog steeds geen baby's????

Hier ook nog niets, ben 1 maart uitgerekend, dus vandaag precies 37 weken.

Ik zou het leuk vinden als de baby in februari wordt geboren, dan heb ik er eentje in februari, eentje in maart en eentje in april.

Maar ja, je hebt het niet voor het zeggen he (en dat is maar goed ook).

Allemaal veel succes, het wordt toch wel spannend allemaal!

Groetjes Sandra

Gelukkig...dacht even dat ik de enige was wie dacht laat maar komen......

Esme ik ben ook met 34 weken de slijmprop verloren, morgen is dat al weer drie weken geleden...
Ik weet ook dat het niks hoeft te betekenen maar toch denk je er dan steeds aan.

Ik heb ook zo'n zin in mijn kleine meisje, kan gewoon moeilijk wachten hihi.

En idd mijn kindje is ook groot, mijn jongens waren alle twee bij de geboorte rond 4400 en deze doet daar denk ik niet aan onder.

Woensdag moet ik weer naar de gyn.
Ben benieuwd wat die weer gaat zeggen.

Nou volhouden meiden!!!
Ik ben zooooo blij dat ik iig niet over die 39,5 week hoef.
Nog eventjes dus
xxxxx

Ik ben bijna 36 weken en van mij mag het ook wel hoor hahaha!
Het is dat mijn man er niet is... verder ben ik er wel zat van. Vooral omdat ik weer enorm begin aan te komen (minimaal een kilo in de week) ga al hard richting 20 kilo extra en dat wil ik eigenlijk niet!

Misschien komt mn man het weekend thuis en dan in combinatie met die volle maan, ja dat zie ik wel voor me! Maar reken er maar op dat ik nog minimaal tot de volgende volle maan moet wachten (en nog een kilo of 6 aankom!)

hihi

Ik hoop dat het hier nog even rustig blijft...moet nog veel te veel doen..nasleep van de verbouwing (alles stoffig dus nog veel poetsen!) veel bab yspul nog tevoorschijn halen en schoonmaken...
Gelukkig komen mn ouders van de week twee dagen helpen (die wonen twee uurtjes verderop). Ik moet nog vier weken maar mijn eerste kwam een week te vroeg. Hoop dus dat ie iig nog drie weekjes blijft zitten!
Wordt echt spannend nu he!

Liefs,Marcia mv Puck en 35,4 d zwanger

Ja idd Mieke dat van dat aankomen herken ik ook  Bij mij is er ook genoeg bij hoor. Voor dat ik zwanger werd woog ik 55, dat was netjes (ontdanks dat buikje maar goed)
En nu weeg ik er al zeker 70!!!
Ik zal echt geen kind van 15 kilo op de wereld gaan zetten dus ik kan niet wachten om mijn lijf weer teug te krijgen....

Maar goed Marcia, succes met de verbouwing!!!!!

He meiden om maar even op t onderwerp terug te komen.
Ik was een kijkje gaan nemen op t feb forum en daar zijn er genoeg meer dan een maand daarvoor bevallen van een kleintje. Ik geloof de eerste in dec?? Ben t al weer kwijt, die hormonen ook!!!!

En bij ons nog niks.
Ik heb alle hoop op Karin gevestigd, die zal vandaag of morgen wel een G I L geven denk ik, hihi.

Nou meiden zet m op!!
Liefs Femke

Ja dan heb ik toch echt de primeur,

afgelopen zaterdag (7-2)is onze droom van een zoon geboren via een spoedkeizersnede. Dit was nodig omdat de placenta aan het loskomen was.
Nog geen half uur hadden wij om aan het idee te wennen dat wij pappa en mamma zouden worden op die dag.
Maarten is zijn naam en maakt het nu hartstikke goed.( bij geboorte 48 cm en 2750 gram)

Vandaag is hij overgegaan van couveuse naar wieg :) hopelijk kunnen wij hem komende week mee naar huis nemen.

Dat die van jullie allemaal wat langer mag blijven zitten.

Heel veel liefs Renee

Van harte gefeliciteerd met Maarten, een zoon, wat geweldig!
Hoop dat jullie ondanks dat hij nu in het ziekenhuis ligt enorm van hem kunnen genieten
en Maarten snel bij jullie thuis mag komen!

Nogmaals van harte!

Groetjes Annemiek

Terug
Bovenaan