nog steeds geen baby's????

Eh meiden, die volle maan: is dat dan in de nacht van 10 op 11 of in de nacht van 11 op 12 maart?
Mijn oudste 2 zijn allebei met volle maan geboren maar aangezien ik zelf 11 maart jarig ben en het de sterfdag van mijn opa is heb ik toch wel sterk de voorkeur voor iedere datum behalve die. Oh ja, en de 7e is de jongste al jarig dus dat hoeft van mij ook niet...
*zucht*   had je het maar voor het zeggen he...

Hoe het werkt met de maan weet ik niet! Als je op google zoekt volle maan 2009 dan staan er wel tijden bij....

Ik zie dat het 9 februari ook volle maan is....maar die slaan we dan maar over!

Volgens mij is het 11 maart om 3:38 uur.

Nou ben benieuwd! Ik vind het niet erg hoor als het wat eerder komt, ben ik sneller hersteld en kan dan met het mooie weer straks naar buiten!

Succes allemaal met de laatste voorbereidingen.

Ben benieuwd wanneer de eerste baby zich aankondigd. Op zich niet verkeerd dat de kleintjes nog even blijven zitten toch?!

Mariska, wij gaan precies gelijk op  :)  ik ben op de 23ste uitgerekend en roep ook steeds dat het wel 1 april zal worden, Thom  kwam ook 9 dagen te laat.

Groetjes Laura

(houd angstvalling haar hand tussen haar benen..)

Nou, laat de kleine nog maar even zitten hoor!! Lijkt me niet zo goed als hij/zij zich nu al wil laten zien.

Daarbij heb ik nu nog teveel nesteldrang behoeftes en van die stomme dingetjes die ik nog wil en MOET doen, je kent t wel hahaha..

Maar dat ik eigenlijk ook niet kan wachten is een feit.. Ben nu al zo verliefd op dat kleine moppie.. zucht..

Esmé mv Kay en ???

(34.5 wk zwanger)

hoi nou van af zondag mag ik bevallen dan precies 37 weken maar ik heb liever dat het nog een paar weekjes blijft zitten. en die volle maan ja de benen maar bij elkaar houden voor iedereen.

Ik weet het niet hoor, ik ben maandag ook 37 weken en van de ene kant wil ik graag NU gaan bevallen maar van de andere kant wil ik nog twee weekjes wachten....
(daarna krijg ik een geplande keizersnede)
Maar goed dat is denk ik alleen omdat mijn oudste de nachtjes aan het aftellen is tot de KS, dat is wel zo fijn voor hem...(maar voor mij.......ik weet t niet hoor)

Ach ja we zien wel......
Wat zouden jullie allemaal willen als je 37 weken zwanger was.
Mag t dan komen van jullie of nog eventjes blijven zitten????????

Gelukkig maar dat we dat niet voor t zeggen hebben he!
x Femke

Van mij mag ie komen hoor! Ik ben ook 37 weken, qua grootte/ gewicht  is ie groot genoeg begreep ik vorige week donderdag bij de echo al (toen bijna 6 pond en had wel een vetlaagje zei ze)

Ik ben er wel klaar voor. Wegens BI kan ik weinig tot niets meer doen en heb veel pijn. Mijn nesteldrang kan ik dus helemaal niks mee hahahaha word er alleen maar errug gefrustreerd van. Ben zo nieuwsgierig naar ons kleine ventje en ook naar de bevalling en hoe alles zou zijn, dat ik toch wel heel erg hoop dat ik geen 5 weken meer hoef te wachten!!!!!!!!!! (dan 42 weken..)

Dus, volle maan... kom maar op ;-)
Of vrijdag de dertiende... ben ik zelf niet zo weg van, maar mijn man zou dat erg leuk vinden, omdat zijn zoon van vrijdag 13 aug. is, zit dan precies 9,5jr tussen.

Maar goed, probeer er niet teveel op te hopen dat het eerder komt, want dan zullen die weken wel oneindig lang duren...

Veel filmpjes aan t kijken, computeren, boeken lezen, thee leuten met vriendinnnen etc.

xx Mick

Ben nu 34 weken maar van mij mag het vandaag al wel komen.
Goed, ik weet best dat het nog even niet mag maar aangezien het ook bij ons een erg groot kind is denk ik ergens ook dat het niet veel kwaad zal kunnen.

Aan de andere kant: ik ben de pijn en het niks kunnen spuugzat (zware BI) maar mijn dikke buik en het getrappel daarin vind ik nog heerlijk. Dus wat dat betreft kan ik nog wel een paar weken wachten.

Met 37 weken mag het van mij geboren worden!

Ik ben trouwens wel gisteren de slijmprop verloren. Ik weet dat het niks zegt maar ik vond het wel vrij vroeg, met 34 weken.

Terug
Bovenaan