nog steeds geen baby's????

We wachten gewoon tot het wat beter weer wordt!

Ik ben 5 maart uitgerekend. Alleen aangezien iedereen in de familie begin februari jarig is, wacht ik ook liever nog even!

En ik zag dat het 11 maart volle maan is....dus dan wordt het vast druk!

Ja en op 25 feb!!!!! Dan is het ook Volle maan volgens mij.
Dan kan t dus ook nog druk worden in feb....

He Mickey, wij lopen ongeveer gelijk dan.
Ik ben nu ook 36 weken zwanger en ik ben op 3 maart uitgerekend.
Nog een paar daagjes en dan is de officiele 37 weken gehaald. JIPPIE
Ik dacht echt even dat ik dat niet zou halen hoor...ivm die slijmprop en het hoeveelheid harde buiken dat ik had. Maar het valt allemaal wel mee.
Ik voel me trouwens nog wel ok nog alleen idd zo vaak wakker s'nachts dat begint me nu wel een beetje op te breken. En overdag heb ik er nog twee hier rond lopen he dus rusten zit er niet vaak in....ben ook wel een beetje eigenwijs hoor.

Maar goed, is er echt nog helemaal geen feb baby geboren....!!!!!!!!!!!!!
Ik ga zo meteen gelijk kijken op die site.
Wat sneu voor die a.s. mama's
Straks zijn wij nog eerder...hihi

Maar goed voor alle meiden die net als ik begin maart uitgerekend zijn wij gaan bijna de 37 weken in....toch spannend!!!!

Kus van Femke

Hoi annerobe ik had het niet over de jongegezinnensite hoor maar over het medisch forum. Hier zijn er volgens mij al genoeg februari mama's bevallen. Daar nog geen 1! Maart mama's bestaat daar niet eens we waren maar met z'n 2-en! Ik zit nu dus bij de april mama's daar.

Groetjes Macka

hoi femke
hoe gaat ie
met mij gaat het wel
ik heb net even op mijn kalender gekeken en
25  feb is het een nieuwe maan
11 mrt is het een volle maan
ja ik zelf ben dus de 22e uitgerekent
en verwacht de baby eerder omdat de andere kids ook allemaal eerder waren
zoon 6 dagen te vroeg
dochter 7 dagen te vroeg
dochter 8 dagen te vroeg
nu denk ik 6,8 of 9 dagen te vroeg
en dan wordt het 16, 14 of 13 maart
maar vast geen feb hahahahahahaahahaha

dat mag ook niet want ik heb alles nog niet klaar en moet nog 3 verjaardagen voorbereiden nl
dochter 9 feb wordt 2 jaar
dochter 19 feb wordt 4 jaar
zoon 18 maart wordt 7 jaar
en de 22e maart uitgerekent  lekker druk he hahahahahaaha

nou hou je haaks
en spreek je snel
liefs ci lo 33 wk + 3 dagen zwanger van weer een dochter

Hallo Mede-zwangeren...

Gelukkig zijn er nog geen maart-baby's geboren... Anders was het toch een beetje te vroeg... Volgende week mogen de eerste baby's geboren worden!!!
Maar ik hoop voor mezelf dat ik nog wel in februari beval...   Ben zelf 2 maart uitgerekend. Begint nu wel wat te rommelen, heb last van oefenweeën etc. maar dat zegt natuurlijk nog helemaal niets!!!!
Kan nog wel 6 weken duren, wat ik eigelijk niet echt hoop!!! hihi
Slaap erggggg slecht... Alles doet zeer!!! Dus kan ook weinig meer, ookal denk ik zelf dat ik nog alles kan, alleen 's avonds heb ik daar weer spijt van!!! Maarja... je wilt toch alles kant en klaar hebben voordat de kleine zich komt melden!!!

Nou ik hoop voor iedereen dat ze nog een voorspoedige zwangerschap hebben en een niet al te zware bevalling
Hopelijk komen ze kleine allemaal lekker optijd!!!

Liefs Laura (36 weken en 2 dagen)

Ha meiden,

Ik ben 5 maart uitgerekend. Van mij mag de kleine nog wel even blijven zitten hoor. Ben nog helemaal niet zover dat het al kan komen. Kamertje moet nog afgemaakt worden, moet nog ditjes en datjes kopen. Februari vind ik ook een hele koude maand nog. Dus laat de kleine nog maar even wachten, en ik moet morgen nog werken en dat gaat mijn verlof pas in.

Nou meiden heel veel succes straks met puffen, en ik ben benieuwd wie de eerste zal zijn.

Gr. Corrie
36 weken zwanger

hoi allemaal,

Afgelopen maandagavond opgenomen geweest
Ik had weeen .
Ik heb zelfs 3 cm ontsluiting
Dinsdag werd het weer rustig
Vandaag voel ik dat het aan het rommelen is
Maar geen hevige weeen meer

ik hou jullie op de hoogte

dikke x karin

Terug