nog steeds geen intake kraamburo gehad..

Hoi,

Misschien ben ik wat te ongeduldig, maar deze maand zou er iemand langs komen van het kraamburo voor een intake gesprek..

Heb nog geen telefoontje gehad daarover..

De maand is nog niet om ik weet het..
Zijn ze bij jullie al geweest?

liefs leeuwtje
30,4 wkn

Bij mij komen ze niet..

Dat komt omdat  ik bij de inschrijving  heb gekozen  voor een telefonische intake  ipv persoonlijk huisbezoek. Ze hebben me dan ook gebeld,.. Ik ga er dus ook vanuit dat ze niet meer op huisbezoek komen.

Bij mijn zoontje kwamen ze wel langs.. kort gesprek. Nemen gewoon met je door of je alles in huis hebt. Ze wilde toen ook ineens de babykamer zien!! Dat wist ik dus niet, niet dat het een probleem was, maar vroeg me af waarom. Blijkt dus (achteraf) dat ze willen kijken of je alles in orde hebt.. Maar deze dame was meer bezig met ohhh en aaaahh omdat ze de kamer zo geweldig vond whahahahha..

Kan het zijn dat je ook voor schriftelijk/telefonisch hebt gekozen ipv huisbezoek?

Esmé mv Kay en ???

(30.4 wk zwanger)

Bij mij is ook nog inemand geweest hoor. Ik heb afgelopen week gebeld ( met een andere vraag overigens..) en toen zeiden ze dat ze tussen de 32 en 36 weken langskomen... Dus dan heb je nog wel even...

grtjs Mick

Hoi hoi,
Ik heb pas gebeld omdat ik nadat ik de papieren had ingevuld in september niets meer had gehoord, en ik op dat formulier mijn adres had gewijzigd. Ik was bang dat ze me misschien helemaal niet meer in het bestand hadden staan  maar ik stond er gelukkig nog wel in.
Meteen gevraagd wanneer ze langskomen of bellen en dat is bij mij pas in week 36!! Vind ik rijkelijk laat maar goed 't kamertje is nog niet af door de verbouwing dus ben eigenlijk wel blij!

Groetjes Macka

Hier ook nog niks gezien en als het goed is komen ze tussen de 12 á 8 weken voor mijn uitgerekende datum. Das dus nog een week of 2.

Bij mijn vorige zwangerschap moest ik op een gegeven moment zelf bellen, door drukte met fusies e.d waren ze me vergeten. Tenminste, ik stond wel op de lijst voor kraamzorg, maar de intake waren ze dus vergeten.
Als ik over 2 weken nog niks gehoord heb bel ik maar weer even. Kunnen ze een telefonische intake doen, al dat gedoe aan huis hoeft van mij niet.

hoi ja ik had van de week ook een brief gekregen en ze konden mij wel nog van mijn dochtertje dus deden ze het deze keer telfonisch hebben ze een afspraak voor me gepland voor de 19 wel laat dat ze wat lieten horen vindt ik. zo doen ze dat dus tegenwoordig had zelf al bijna na hun toe gemaild. bellen is goedkoper voor hun dan bij iedereen langs gaan daarom doen ze dat denk ik. nou mij maakt het veder weining uit op welke manier ze het gaan doen als ze maar komen als ze nodig zijn haha

Terug
Bovenaan