nog steeds geen intake kraamburo gehad..

Ow bij mij heeft die muts inmiddels zelf gebeld hahhaa..

Wilde dus een afspraak maken om langs te komen. Haar dus gezegd dat ik al mijn voorkeur had laten weten bij het inschrijven, en dit was een telefonische intake. Dit was geen enkel bezwaar, dus ze beld me deze week op.. Tis wat..  

Ze is geweest vanmorgen! Krijg 49 uur en het is evt. nog te herzien in de kraamtijd.
Dat het kamertje nog niet helemaal af was was geen probleem. Heeft wel verder de slaapkamer bekeken en de douche omdat het daar gebadderd gaat worden maar dat was ook goed. Ze was weg van ons huis  is een huis van meer dan 100 jaar oud en we zijn er zelf ook blij mee (ondanks alle scheve dingen )

Groetjes! Macka

Hoi,

ik denk dat ik morgen toch maar eens ga bellen..
Nog steeds helemaal niks gehoord..

Het is nog steeds januari, dus nog tijd genoeg, maar zal toch wel fijn zijn
als ik zeker weet dat het wel goed geregeld is.

leeuwtje.
32.2 wkn

bij mij hebben ze 3 weken geleden gebeld om een telefonishe afspraak te maken, en die stond dus voor vandaag gepland.

Ze hebben net gebeld en was na 10   min klaar, (ja waar moet je het ook allemaal over hebben he)
Zit wel met dat bed dat op 80 cm moet, heb gezegt dat dat wel gaat lukken, we hebben alleen een boxspring die niet op klossen kan. Denk dat ik maar een bed leen, kan ze me daar op onderzoeken en slapen doe ik lekker in mijn eigen bedje.

Ik hoop  wel dat ik een leuke kraamverzorgster krijg, had bij Levi echt een hele lieve en leuke meid ongeveer van mijn leeftijd en had ook net een kleine van 5 maand. Ze deed haar werk perfect en ik kon ook nog eens heel gezellig met haar praten (heb nog een poos na de tijd contact met haar gehad). Heb dus een super kraamtijd gehad, hoop deze keer weer.

Groetjes Anne
trotse mama van Levi en ??????26 maart 2009

Hoi,

bij mij belde ze toevallig deze week en komen ze 6 februari langs. we zijn 13 maart uitgerekend.
Niet alle kraamzorg komt langs, sommige houden ook telefonisch het eerste consult.

Groetjes Bianca

Hallo,

Ben nu inmiddels 34.4 weken zwanger. Ik heb nog geen telefoontje gehad van de kraam zorg. Zit steeds in dubio om te bellen, maar heb ook zoiets van ze bellen zelf maar.

Ik wacht nog heel even. Als ze nog steeds niet gebeld hebben bij 4 weken voor de zwangerschap zal ik ze zelf eens even bellen en zeggen dat ik het een hele slecht zaak vind. Ik hoop dat ik dit keer 1 kraamverzorgster krijg. bij de eerste heb ik er in totaal 5 gehad. Was echt geen pretje.

Gr. Corrie

Terug
Bovenaan