nog steeds geen menstruatie..

A

Anoniem

Guest
Hoi!

even een vraagje...
28 juli ben ik bevallen van Luuk,via de keizersnee.
Ik heb nog steeds geen menstruatie gehad,vind dat het lang duurt...
Ik was vorige week op controle en daar vertelde ze dat het nu wel een dezer dagen zou komen,maar ik voel nog steeds niks..
Ik wil me weer eens lekker in mijn vel gaan voelen,en het klinkt misschien gek,maar heb het idee dat dat pas komt als ik weer eens een normale cyclus heb.
Luuk wordt overmorgen 8 weken.
Hoe is/was dat bij jullie??

oh ja ze zeggen dat het door de keizersnee langer duurt voor dat je menstrueert.

Liefs,Swinnie

Hoi

Geef je borstvoeding?   Ik ken meiden waarvan de menstruatie dan
zelfs een jaar (!) wegbleef!!! Bij mij niet hoor, ik geef wel bv maar was na 6 weken alweer ongesteld. Maar bij bv kan het dus wat langer duren, heel normaal..

Ik zit nu wel in dezelfde spanning als jij, ik wilde ook net een topicje openen! Ik ben aan de minipil en dan kun je heel onregelmatig ongesteld worden, maar ik was altijd gewend keurig elke 4 weken, en nu zit ik alweer bijna in week 7.. en nog niks!!! Ik kan er maar niet aan wennen hoor, word er superonzeker van!!!  
Dus ik begrijp je angst!!!

hoi

dinsdag was mijn zoontje 5 weken oud en toen ben ik ook ongesteld geworden.
toen ook begonnen met pil.
het is nog wel onregelmatig bloed verlies want gister veel bloed en nu nauwelijks iets.
heb 2 weken borstvoeding gegeven.

maar ja ik vondt het best al vlot dat ik ongesteld werd maar dat is bji iedereen verschillend,
groetjes Arjanne mama van Daan 5 weken en 2 dagen

Hoi Swinnie,
Ik ben  zelfs 18 juli bevallen,  en ook hier nog niets te bekennen wat betreft een menstruatie..Ik snap wel wat je bedoelt, met dat je voelt dat het weer eens tijd word..maar aan de andere kant..ik vind het wel best hoor..
Zo leuk is het nu ook weer niet, al wil ik ook graag weer met de pil beginnen zeg maar..Doe dat pas wanneer mijn lijf weer aangeeft dat alles oke is.
Dus ik zit ook te wachten, en heb soms een beetje raar gevoel in mijn buik, dus denk dat het een dezer dagen best komt.
We zullen moeten wachten Swin!! Hahaha
Groet, en ik mail je weer.
Rina

hallo,

mijn zoontje is van 16 juni. ik ben 4 weken geleden gewoon weer begonnen met de pil, want ik vond het afwachten niet leuk, was ook nog steeds niet ongesteld. ik ben nu ongesteld (vrij heftig zo'n 1e keer).   wanneer ik nu  weer de pil slik, is het ook weer veilig vrijen.

Hoi,

Ik heb ook een keizersnede gehad. Lucas is 21 juli geboren en vorige week  was ik weer ongesteld. Ik geef geen borstvoeding. Ik vond het vrij snel want ik heb tot 5 weken na de bevalling gevloeid. Ach het komt van zelf,

Groetjes

Ik geef wel bv en Lotte is nu 20 weken. Ik heb een week of drie geleden een avond lang  een klein beetje gevloeid, maar of dat nou een menstruatie was... Geen 'gewone' in ieder geval.

Groetjes, Marisa

Hai,

Oh ja...was ik toch bijna vergeten dat ik ook ooit weer ongesteld moet worden!!

Aangezien ik errug onregelmatig ongi ben, ben ik benieuwd wanneer het weer eens komt!

Ben nu 9 weken geleden bevallen dus het wordt wel weer eens tijd.
Geef gedeeltelijk nog bv...dus misschien houdt dat het nog tegen??!!

Groetjes,
Sannemams

Terug
Bovenaan