nog steeds geen menstruatie..

Hoi Swinnie,

Mijn zoontje Sven is ook op 28 juli geboren en ik ben afgelopen dinsdagavond weer ongesteld geworden. En dat heb ik geweten hoor! Buikpijn!
Ik heb 2 weken geprobeerd mijn borstvoeding op gang gekregen maar daar kwam ik niet ver mee en dus ben ik er mee gestopt.
Als je borstvoeding geeft kan het wel langer duren (zelfs maanden hoor).

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi!

Nee,ik geef geen borstvoeding..dus daar ligt t niet aan.
Ik moet maar wat geduldiger zijn!!

Haha..eerst als je zwanger wilt worden hoop je dat het wegblijft en nu zit ik bijna te wachten op een ongesteldheid!

Bedankt voor jullie reacties!

Liefs,Swinnie

p.s ,oh ja, ik ben ook vaker duizelig.
mijn bloeddruk is nog steeds laag,maar het ijzergehalte was goed.

Als je bv geeft kan het inderdaad langer duren voordat je weer menstrueert. Bij mijn dochter heeft dat 10 maanden geduurd want toen stopte ik met de bv. Ik vond het wel ideaal hoor 10 maanden geen buikpijn dus ik hoop dat het nu ook weer een hele tijd wegblijft.

groetjes chimene

Mette is aankomende dinsdag 13 weken en nog geen ongi te bekennen hierzo. Moet ik me zorgen gaan maken???

x ing

ik ken je probleem ik ben 17 juni bevallen van een dochtertje heb de eerste8 weken bv gegeven en nu krijgt ze fv.
5 weken na de bevalling was ik alweer ongesteld. (dit is door de arts tijdens de controle bevestigd)op zich geen problemen zou je zeggen maar nu ben ik alweer 8 weken verder maar niet meer ongesteld geworden. voorheen was ik altijd vrij regelmatig maar nu heb ik dus al bijna 2 x overgeslagen hier wachten we dus ook vol spanning op de volgende keer of is dit normaal zo onregelmatig????

groetjes

hallo,
mijn zoon is 29 maart 2007 geboren (voorjaarsforum) dus volgende week is het 6 maanden geleden dat ik bevallen ben maar nog steeds geen menstruatie.
heb wel tot 5 maanden borstvoeding gegeven.
groet knof

hoi,
Bij mij is het probleem andersom, Cas is morgen 11 weken en ik ben 8 dagen niet, dan 14 dagen wel ongesteld, ben nu voor de 3e keer ongesteld nadat het vloeien na de bevalling is gestopt. Ikben bij de huisarts geweest en die zegt dat dit kan, heeft wel inwendig gekeken en kon er geen raars van maken.
Maar ik ben al dat maandverband zo zat!!! Zullen we ruilen?

Liefs,
Stanneke

Hoi Swinnie,

Ik kan me voorstellen, dat je je weer helemáál jezelf wilt voelen. Dat wilde ik ook en toen ik vorige week na 11 weken nog niet ongesteld was,vroeg ik me toch af hoe lang dat nog zou duren.
Gister was het dan zover. Ik heb nu al spijt van mijn 'wens' om weer ongesteld te worden!
Ik wist best, dat zo'n 1e keer heftig kon zijn,maar dit had ik ook niet verwacht. Mijn menstruatie was altijd 3 dagen norm,ale tampons en 2 dagen mini's. Nu loop ik al sinds gister met supertampons én maandverband en dat moet ik dan elke 2 uur (maximaal!) verschonen.
Is ook geen pretje.
Maar het maakt wel, dat ik weer voel, dat ik weer 'alleenheers' over mijn lichaam.

Terug
Bovenaan