nog steeds geen menstruatie..

hallo,

femke is 12 weken en ik ben nog niet 1 keer ongesteld geweest. nou moet ik wel zeggen dat ik bv geef. ben benieuwd hoelang het wegblijft. ik vind het wel lekker zo.
groetjes

ha grappig, bij mij ook nog steeds niks.
Precies 8 weken geleden bevallen, maar vind het ook prima zo!
Geef bv dus zal daar ook wel aan liggen.

Groetjes Nathalie

Onze zoon was afgelopen vrijdag 10 weken heb ongeveer 6 weken borstvoeding gegeven.
Heb ook nog geen menstruatie gehad. Raar he toen je zwanger wilde worden zat je eigenlijk te wachten tot het weg bleef en nu zit je haast te wachten tot het weer komt.
Kan me ook iet echt meer herinneren wanneer het na onze eerste weer was begonnen.
Maar goed we wachten geduldig af, meer zit er niet op.

groetjes bg

hai, mijn dochter is ook van 28 juli en mijn menstruatie is ook nog niet op gang ik vind het eigenlijk wel lekker nog even niks, bij mijn oudste zat ik er ook op te wachten. Ik ben toen pas een half jaar na de bevalling gaan menstrueren. Het komt dus vanzelf wel. P.s toen gaf ik fles voeding en nu de borst dus het is nu ook gewoon weer afwachten. groetjes liset

hallo,
ik heb een dochter van 31 mei, ik geef (afgekolfde) bv, en ik ben ook nog niet ongesteld!
heerlijk, geniet er van zou ik zeggen!

groetjes martine

Ik vond het ook lang duren en heb navraag gedaan bij de huisarts.
Die zei dat het ergens tussen de 3 en 6 maanden kon duren maar helaas was ik 11 weken na de bevalling al ongesteld.
Heb er helemaal niks van gemerkt dat het eraan zat te komenen de mentruatie op zich heb ik ook geen buikpijn gehad. (of kan ik er nu beter tegen na een bevalling, wat 10x erger aanvoelt haha)

groetjes mama van Noa

Hoi Swinnie,
Hoe is het ermee?
Hier alles oke, en jawel...gisteravond   zag ik licht roze opkomen, en vanmorgen..de eerste menstruatie is weer een feit!
hahaha
Had dus ws 11 dg geleden mijn eisprong, kan kloppen, want toen had ik een hele gevoelige buik..
Bij jou al tekens?
Zal vast ook zo wel gaan komen toch?
Kan weer met de pil beginnen nu..fijn.
Groetjes Rina

Hoi Rina!!

Nee hoor,nog steeds niks..
Had vanochtend een beetje buikpijn dus ik dacht dat het er wel aankwam,maar nog niks...
Ik heb nog steeds het gevoel of ik me pas weer helemaal mezelf voel als ik ongesteld ben geweest,en ik weer met de pil kan beginnen.
Ik slik een 3 fase pil,dus kan pas beginnen als ik ongesteld ben.
Wij zijn ook niet zo van de condooms dus wat dat betreft zou het ook wel weer eens fijn zijn...
Verder alles oke!!
Ben druk bezig met solliciteren,maar heb er ook een dubbel gevoel bij..het is toch wel lekker zo met Luuk thuis...maar voor de langere termijn wel beter om te gaan werken!
Heb je trouwens msn messenger?kunnen we evt chatten...??

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan