nog steeds geen menstruatie..

Heej,

Ik ben 22 juni bevallen en heb toen dus bijna drie maanden bv gegeven...nu dus alweer een paar weken gestopt, maar zit toch ook wel te wachten totdat ik weer gewoon ongesteld word hoor....die condooms vinden wij ook 10 keer niks...

Hoi Swinnie..en anderen ook hoor..
Ik blij dat ik weer ongesteld was..haha
Nu ben ik het al meer dan een week..Normaal was het maar 4 dagen..balen dus..
De eerste dagen was het vreselijk veel en heftig, geen buikpijn gelukkig..
Maar nu ben ik er ook wel weer klaar mee..
Zou het ook te maken kunnen hebben met het feit dat ik behoorlijk aan het sporten ben geslagen?
Dat het niet echt stopt nu?
Ik wacht het wel af..
Groetjes Rina

Hoi Rina!

Ik kan me niet voorstellen dat je door het sporten heftiger en langer ongesteld kan zijn...
Wel vervelend inderdaad,maar ook een opluchting dat het toch op gang is gekomen.
Hier nog steeds niks...
We gaan volgend weekend een weekendje weg,hoop niet dat het dan komt..zal ik wel weer hebben!!
Ik las dat je volgende week weer begint met werken..spannend!!
Had trouwens nog gekeken naar je msn,maar je staat geblokkeerd..??wist je dat??

Verder alles goed??En met Lieve??
Hier wel...Luuk groeit als kool en ik verbaas me iedere dag hoe snel het allemaal gaat nu!
Prettig weekend en tot gauw!!

Liefs,Swinnie

Hoi,
Nou, ik dacht misschien dat de wond van binnen gevoeliger is en weer wat bloed door het sporten??
Dus niet zozeer de menstruatie op zich..
Wij gaan volgend weekend dus ook van vrij tot maandag weg!
Ik weet niet wat dat is met de msn??
Keek net even bij jou, maar hij gaf aan dat je offline bent?
Lijkt me niet, zie je net hier nl..
Alles gaat lekker ja, Lieve gaat ook  goed.
Ze is erg druk wb kletsen joh..heeel veel geluidjes enzo op haar manier.
Ik heb het van de week opgenomen..
Echt veel meer dan de andere twee, word vast net zo;n kletskous als ik..hihi
Heb vandaag voor haar een projector van Philips gekocht voor op haar kamertje.
Die laat of gewoon plaatjes zien, of het draait een plaatje rond op de muur/plafond. Kun je instellen op drie tijden, met of zonder een muziekje..
Voor als ze gaat slapen..Ze is er stil van..Leuk, wel duur, maar had een bon, en om die nu ook weer op te maken aan kleren..Koop je toch wel. En dit is echt iets voor haar.
Dinsdag weer werken ja..wel zin in hoor.
Alleen worden het lange dagen voor Lieve op het kdv, vind ik wel eens lastig.Wennen daar ging goed, dus zal wel loslopen.
Tot later, groetjes Rina

Hoi hoi,
ik werd 3 maanden na de bevalling weer ongesteld. Was wel grappig want het was precies op de dag dat ik vorig jaar voor het laatst ongesteld was geweest. Ik wachte er ook al met smart op, niet dat ik ongesteld zijn zo leuk vind maar meer het idee van alles weer op orde hebben.  groetjes

Nee ook hier nog niks... Finn is nu 4,5 maand en krijgt volledig borstvoeding!
Daar ligt het aan!

Lekker hoor, ik vind het niet erg!

Groetjes Anoesj

Hoi Swinnie
mijn dochter is nu 16 weken en ben nu pas ongesteld geworden, kan nog even duren dus, komt goed. gr. suza

Terug
Bovenaan