Nog steeds klachten van de zwangerschap?

Hoi hoi,

Ik vroeg me af of er nog meer zijn die naweeen (om maar even in de termen te blijven) van de zwangerschap. Zelfs nu nog na 1,5 jaar.
Zelf is bij mij begin dit jaar een traag werkende schildklier geconstateerd als gevolg van de zwangerschap, mijn gebit is nog steeds niet goed en nu blijk ik ook nog last te hebben van mijn bekken agv de zwangerschap (lang tijd lage rugpijn en last van mijn benen).
Je krijgt er zoveel voor terug, maar hier had ik niet op gerekend zeker niet na 1,5 jaar nog.

groeten, Kabo

ja, hier ook nog na 1,5 jaar gezeur...bij mij is het erg verwijdt van onder met alle vervelende kwalen van dien...er komt bij het opstaan uit bed bijv. lucht uit en dat maakt echt een herrie, niet normaal..gelukkig is t de rest van de dag minder maar zwemmen bijv. kan echt niet..ik ga niet in een pashokje staan af te drogen want 100% zeker dat mensen het horen..of als ik t water uit loop.

Na de 2e (die willen we graag) word ik eraan geopereerd en dan maar hopen dat het helpt en dat ze het niet nog meer verzieken.
Ik ben pas 23 en wilde altijd jong kinderen omdat het me zo leuk leek..maar ik voel me van onder wel 80 af en toe..dit hoort gewoon niet bij zo'n jong lichaam vind ik.

hopen dat onze kwalen ooit weer een keer over gaan :)

Ook hier nog een nawee-klant
Bekkenklachten en voetklachten door de instabiliteit in mijn gewrichten (kan nu bijna niet lopen door hielspoor: mijn voet zakte een maand geleden weer door en ik ben blijven doorlopen...). En helaas ook nog regelmatig wat labiel (heb post traumatisch stress syndroom overwonnen), mede door een werkgever, die mij voor slechts 99% wil beter melden, terwijl ik al geruime tijd meer dan volledig aan de slag ben. Geeft je zó'n plezier in het werk... (nòt).
Nog een paar weekjes en dan is het zomervakantie. Hopelijk kan ik dan meer rust pakken.

Groetjes en sterkte ermee! Marijon

Pffffffff ben toch echt niet de enigste die ook nu nog inderdaad klachten heeft!!
Ook bij mij alleen aan de onderkant om het netjes te houden, volgens mij zit dat nog niet helemaal goed daaro............of hebben ze iets teveel dicht genaaid hahahahaha.......
Voor de rest heb ik nergens geen last meer van!

Nou heb toch nog meer!! Heb sinds dat ik bezig was met de bevalling, vocht in mijn linkervoet! Dit is er ook niet meer weggegaan, dus loop al meer als 1,5 jaar met een olifantenvoet! Dacht vanmiddag ga toch maar weer een keer langs de dokter, en ja hoor het enigste wat helpt zijn steunkousen!! Lekker hoor, ben 25 jaar en nu al steunkousen!!
Volgens de dokter heb ik tijdens de bevalling iets te hard gewerkt, en kan het daardoor niet meer weg!!

Dus uiteindelijk weer een probleempje erbij!!

Ach op naar volgende week vrijdag, dan kan ik ze op laten meten! Zie me al lopen hahahaha....maar er zijn ergere dingen op de wereld!!

ook hier helaas nog klachten.
ben nog steeds overgevoelig voor 'zielige dingen'. kan zo ineens huilen, heel vervelend als je aan het werk bent.

en ik heb nog steeds last van bekken en door de extreme menstruatie die ik na de bevalling heb gekregen een ijzer tekort gekregen. Nee ook hier dus nog niet fit. en ik had toch wel verwacht dat het nu over zou zijn na zo lange tijd, maar helaas.

Ja, die negen maanden op en negen maanden af kloppen echt niet :-s
Ik had ook andere gedachten bij zwangerschap en moeder worden. Wel "fijn" om te lezen, dat ik niet de enige ben, die nog worstelt. Daar lees je in de tijdschriften erg weinig over.

Terug
Bovenaan