Nog steeds klachten van de zwangerschap?

Sorry maar ik krijg mijn tekst niet te zien, vandaar dat hierboven een raar bericht staat! Ik zie het nu dus weer niet, alleen mijn streepje zie ik bewegen hahaha.fijn hoor!!Maar inderdaad die 9 maanden op en af kloppen niet nee, mijn verloskundige had dat ook al wel gezegd! Maar ik wist niet dat je nog zoveel 'naweeen' zou hebben! Ach komt allemaal wel weer goed, vandaag mijn steunkous aan laten meten! Kei sexy hahahaha

En heerlijk met dit warme weer... ;-s
Ben je alleen bij de huisarts geweest, of heeft hij je ook doorgestuurd naar een vaatarts? Toch altijd handig om de echte kenner ernaar te laten kijken.
En sta je open voor de meer natuurlijke aanpas? Massage en acupunctuur kunnen vast ook verlichting geven.
Beterschap! Marijon

Hoi Marijon,

Ja ben alleen bij de huisarts geweest, 2x inmiddels 1x kreeg ik plaspillen maar dat werkt maar tijdelijk. De vaatarts is inderdaad wel een goed idee van je!
Maar ik moet eerlijk zeggen, het is al heel wat dat ik nu toch weer naar de huisarts ben gegaan en ook al heb op laten meten! Normaal ben ik zo van tja het is vanzelft gekomen, dus zal vanzelf wel weer weggaan! Maar met het weer van afgelopen week was het echt erg ja........ik wacht wel even af en dan kan ik altijd weer verder kijken!

Hartstikke bedankt voor je tip trouwens!!

Groetjes,
Bianc.

Hallo allemaal,
Allereeerst lastig dat ik niet kan zien wat ik typ. Maar over klachten naa de zwangerschap kan ik ook wel meepraten. Gelukkig niets eernstigs, maar toch wel lastig. Ik heb vooral last voan overmatig transpireren en tijdens mijn menstruatie rtrekken mijn hechtingen nog. (tenminste waar ze gezeten hebben. En die kilo's he, die willen er ook maar niet af.
Groetjes maaaike

Ook ik heb idd nog klachten na 1,5 jaar daaronder. Soms als ik op mijn hurken of knieen zit, dan trekt het daaronder nog steeds. Heb het al een keertje aangekaart bij de ha. Waarschijnlijk is het te strak gehecht. En bedankt! Hopelijk heb ik er geen last van als ik ooit nog een kindje krijg.

Goh ben dus echt niet de enigste die nog steeds daar last heeft!
Volgens mij is het bij mij ook te strak gehecht, wilde hiervoor ook een keer terug naar de huisarts maar volgens mij is het inderdaad helaas pindakaas!! En kunnen ze hier toch niks aan doen!
Hebben jullie ook zoveel hechtingen gehad dan!? Ik weet dat er bij mij tegen de 20 in zaten! Dat kwam natuurlijk door die knip voor de vacuum.

Hoi hoi,

Hier nog een met klachten....
Vorig jaar begon mijn linker enkel op te spelen. Ontstoken volgens de huisarts. Alleen ging de zwelling niet meer weg. Volgens de orthopeed door de slijtage. Maar goed. Acupuntuur hielp om de zwelling van mijn onderbeen en voet te reduceren tot alleen zwelling van de enkel.
Podoloog zei dat mijn ene been korter dan de ander was en dat mijn lange linkerbeen dus daardoor klachten gaven. Zolen en steunkousen... Hoezo bejaard
Nu een paar weken geleden begonnen met Lympfe drainage massage bij de fysio en dat helpt! Volgens haar wordt het vocht dikker ivm afzetten eiwitten. Mijn enkel voelt nu ook anders, niet meer zo massief.
Ook bij de Chiropractor gegaan. volgens hem staat mijn bekken gedraaid en wordt mijn ene been daardoor korter. Daar wordt dus nu aangewerkt en ik moet zeggen ik merk verschil.

Nu maar hopen dat het ook echt overgaat...

groetjes
Marielle

Terug
Bovenaan