Nog steeds klachten van de zwangerschap?

Bij mij is het de afgelopen weken weer van kwaad naar erger gegaan :-(

Eerst zakte mijn linkervoet door (met dank aan de hormomen), dat zich ontwikkelde tot hielspoor. Na een aantal weken manklopen nieuwe correctie zooltjes gekregen, waardoor het lopen even wat gemakkelijker leek te gaan.
Maar toen reageerde mijn bekken weer (ik heb bekkeninstabiliteit) met hele heftige pijnen, doordat een zenuw in mijn linker heup bekneld raakte. De chriopractor heeft wel wat kunnen corrigeren, maar of dat genoeg is...

Ik heb er inmiddels meer dan genoeg van. Vind het al ontzettend moeilijk om minder valide te moeten zijn en toch verwacht iederen, dat ik als een valide persoon in de 5e versnelling blijf meedraaien.
Dat lukt natuurlijk niet meer, wanneer je de hele dag door pijn hebt. Dus alles is moelijk: werk, huishouden, zorg voor mijn zoon...

Vind je het gek, dat het matig gaat met mijn relatie en dat ik weer richting depressie afzak... Het sint Janskruid is al een jaar mijn maatje. Het zou fijn zijn om gewoon weer eens te kunnen genieten van de kleine mooie momenten in het leven. Maar zelfs die kosten me energie.

Moest het ff van me afschrijven. Hopelijk gaat het wat beter nu mijn partner de komende weken thuis is.

Groetjes, Marijon

Bij mij is het de afgelopen weken weer van kwaad naar erger gegaan :-(

Eerst zakte mijn linkervoet door (met dank aan de hormomen), dat zich ontwikkelde tot hielspoor. Na een aantal weken manklopen nieuwe correctie zooltjes gekregen, waardoor het lopen even wat gemakkelijker leek te gaan.
Maar toen reageerde mijn bekken weer (ik heb bekkeninstabiliteit) met hele heftige pijnen, doordat een zenuw in mijn linker heup bekneld raakte. De chriopractor heeft wel wat kunnen corrigeren, maar of dat genoeg is...

Ik heb er inmiddels meer dan genoeg van. Vind het al ontzettend moeilijk om minder valide te moeten zijn en toch verwacht iederen, dat ik als een valide persoon in de 5e versnelling blijf meedraaien.
Dat lukt natuurlijk niet meer, wanneer je de hele dag door pijn hebt. Dus alles is moelijk: werk, huishouden, zorg voor mijn zoon...

Vind je het gek, dat het matig gaat met mijn relatie en dat ik weer richting depressie afzak... Het sint Janskruid is al een jaar mijn maatje. Het zou fijn zijn om gewoon weer eens te kunnen genieten van de kleine mooie momenten in het leven. Maar zelfs die kosten me energie.

Moest het ff van me afschrijven. Hopelijk gaat het wat beter nu mijn partner de komende weken thuis is.

Groetjes, Marijon

Hoi Bianc,

lief dat je daar naar vraagt!
We hebben hier thuis één en ander uit gesproken en daarmee is de lucht wel weer wat geklaard.
Helaas gaat het met lopen nog steeds slecht. Het kost me veel moeite en ik heb weer de hele dag door pijn. Loop je als 39-jarige met een stok...
Komende vrijdag ga ik weer naar de chiropractor voor de volgende behandeling. Hopelijk geeft dat weer wat meer verbetering.
Het scheelt wel, dat mijn partner thuis is. Hij neemt een groot deel van de zorg voor onze zoon over, zodat ik op tijd mijn rust kan nemen.
Ik blijf het moeilijk vinden, dat ik op dit moment minder valide ben. De hoop, dat het allemaal weer helemaal goed gaat komen wordt met de maand minder :-(
Ik heb het boek van Cecil Rost over bekkentherapie gekocht en wil daarmee naar mijn fysio gaan. Deze methode schijnt wonderen te kunnen verrichten, mijn laatste strohalm.

Allemaal een fijne vakantie! Wij gaan over twee weken een weekje Brabant doen. Heb er al veel zin in!

Groetjes, Marijon

Hoi Marijon,

Dat scheelt een hoop al, dat je er over hebt kunnen praten.
Ik snap het volkomen ja, je denkt goh bevallen en we gaan er weer gewoon tegenaan!
Nou hopen dat die methode inderdaad werkt, ben benieuwd! Laat je wel iets weten!?
Ach om je een beetje op te beuren, ik ben 25 en loop met een steunkous!! Plus daarbij heb ik tijdens de zwangerschap last gehad van (zoals de meeste) geheugenverlies, maar dit wordt op het moment veel erger! Nou weet ik natuurlijk niet of dat ook de ´naweeen´zijn, maar ik vindt het errug vervelend. Dus ben nog even aan het dubben wat ik hier nu aan ga doen! Vind het namelijk heel vervelend om alles te vergeten, en daarbij van de week vroeg ik hoe het met iemand was (die zwanger was), achteraf wist ik dus gewoon dat dat niet goed gegaan was! Voelde me zooooooooo lullig!! Terwijl het mij wel verteld was, kon het me echt niet meer herinneren.

Jij ook een hele fijne vakantie, hopelijk kun je echt even lekker gaan genieten!!
Enne waar ga je naar toe in het oh zo mooie Brabant!? Tja tis hier heel gezellig hoor hahahaha.

Groetjes,
Bianc.

Ha Bianca,

dus jij komt uit het mooie Brabantse Land? Dan kun je ons vast wat tips geven :)
We gaan naar Herpen, in de buurt van Nijmegen. Naar ik heb begrepen het epi-centrum van de Q-koorts :-s
Enig idee hoe het daarmee gesteld is? Is deze griepvariant nog steeds actief in Brabant?

We kregen de tip om naar het land van Jan Klaassen te gaan en ik zag al, dat er ook een kleinere dierentuin in de buurt is.
We zullen rekening moeten houden met de slaaptijden van onze kleine man (tussen 12 en 15 uur), want meneer weigert nog te slapen in de wandelwagen. Kan ik ook mijn rustmoment pakken.

Ik heb net via een webwinkel een opvouwbare wandelstok besteld in een blauwe kleur met witte bloemetjes. Tja, als je dan toch met een stok moet lopen, dan maar een leuke ;-)

Wat vervelend, dat je weer zo'n last hebt van de geheugenproblemen. Ik heb daar ook mee geworsteld, mede door het post traumatische stress syndroom: wanneer je mentaal niet in orde bent, gaat het met het geheugen ook minder best. De laatste tijd gaat het gelukkig steeds beter.

Blijven werken met briefjes, een kalender aan de muur; dat helpt een hoop.
En anders toch eens langs de huisarts, natuurgeneeskundige of homeopaat. Wellicht heb je gewoon wat vitamines nodig (ik kan je Omega visolie aanbevelen en de multi vitamine van Plantina).

Sterkte ermee! Groetjes, Marijon

Hi Marijon,

Dat is volgens mij wel een leuk plaatsje, ben daar niet zo bekend hoor!
Enne wat betreft de Q-koorts, volgens mij hebben ze alles hier al ingeent hoor. Het is weer even rustig! We waren pas geleden naar een kinderboerderij geweest, en toen kwam een Oma ook vragen of de dieren wel waren ingeent daar tegen! Goh ik was dus die slechte moeder die daar niet eens aan gedacht had!! Nee volgens mij valt dat reuze mee hoor!
Oh trouwens zit me net te bedenken dat is helemaal niet zo ver van Herpen af, Kinderboerderij in Oss. Is zo leuk voor die kleintjes, mogen over bij, aan en in. Moet je maar eens kijken www.oss.nl/nme ! Enne daar zijn de dieren dus ingeent hahahahahahahaha..........die waren een van de eerste!
Het land van Jan Klaassen ken ik niet! Dus dat hoor ik graag van jou hahahaha.....
Dat is inderdaad wel even lastig ja, als hij niet in de wandelwagen slaapt! Ik leg Thomas ook liever in bed hoor, dus hou ik hier ook altijd rekening mee! En inderdaad effe rust voor je zelf!
Gelijk heb je, als je er toch aan moet geloven dan maar gelijk een mooie stok!
Misschien dat het daarom nu weer ineens erger is bij mij, ik zal je tips onthouden hahahahaha eh opschrijven bedoel ik!
Ik baal er wel van hoor, durf ook niks meer te vragen aan mensen. Bang dat ik het al eens heb gevraagd of in het vorige geval dat ik het verkeerde vraag, terwijl je het eigenlijk dus al wist!!
Maar ja, komt hopelijk wel goed ooit!

Groetjes,
Bianc.

Ha Bianca,

bedankt voor de tip! Ik heb hem genoteerd ;-)
Enne... gewoon eerlijk zeggen, dat je momenteel wat verstrooid bent. Is altijd beter dan je mond niet meer open durven doen. Ik denk, dat de mensen echt wel met je mee zullen leven. Geniet van het mooie weer!

Groetjes, Marijon

Terug
Bovenaan