Nog steeds klachten van de zwangerschap?

Hoi,

Ik hoor hier eigenlijk niet, maar reageer toch. Ik hoor bij het zomer 2007 forum. Zelf heb ik nog steeds nav mijn zwangerschap, we willen graag een tweede maar ik kan nu al tegen de zwangerschap op zien.

Ik wil even reageren op Super Mama. Ik weet niet wat precies je klachten zijn, maar bij mij was mijn onderkant ook niet goed meer. Na de bevalling kon ik er niets meer inbrengen zonder dat het zeer dit.
Een tampon deed al zeer. Nou de lol vergaat je dan wel. Soms maar op mijn tanden bijten om mijn man een plezier te doen. Op gegeven moment de stap gezet om naar de gyn te gaan. Die zei dat het een spanningsprobleem was. Ik geloofde dat niet want ik ben juist heel relaxed en juist op dat moment kan ik dat heel goed. Ik dacht zelf dat ze met het hechten gewoon verkeerd hadden gedaan ofzo. Het voelde alsof er een aantal postelastieken heel strak om heen zaten, die zijn ook zo lekker stug.
Ik had ook veel last van mijn bekken en mijn onderrug. Hoe langer ik daar mee bleef lopen hoe meer last ik kreeg ook boven in mijn rug. Gevoeloze rug e.d. Op een gegeven moment ben ik voor mijn rug en bekken onder behandeling gegaan. Na veel soorten geneeswijzen achter me hebben gelaten kwam ik bij een manueel praktiserend arts. Hij zag direct dat mijn bekken scheef stond en door het jarenlange doorlopen daarmee, mijn wervels scheef zijn gaan staan. Door mijn bekken recht te zetten en vervolgens mijn wervels was dit na 3 keer opgelost. Na de eerste keer was mijn onderkant volledig genezen. Nergens geen last meer van. Ik heb die man die mijn rug heeft genezen (met het schaamrood op mijn kaken) gevraagd of het daarmee te maken kon hebben. Hij zei direct dat doordat mijn bekken niet meer goed functioneerde mijn bekkenbodemspieren het bekken overnam. Daardoor waren deze overbelast en daardoor stond er zo'n hoge spanning op.

Oei, het is een beetje een lang verhaal geworden, maar wellicht is het probleem bij jou ook makkelijkker te verhelpen dan je denkt.

Sorry voor het inbreken verder.

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan