Nostalgie... jullie ook?

broekpakken
tweedehands kleren (nu hip en vintage, maar toen echt niet!)
zwemdiploma halen
Sinterklaas (bestaat gelukkig nog steeds)
Schuimblokken (weet je wel van die roze gele dingen)
zwart wit tv (zelf verdiend, voor op mijn kamer)

Villa Achterwerk op zondagochtend met mijn zusje op de bank (konden onze ouders uitslapen..... die tijd komt ook nog voor ons jihaaa)
Jodenvet (zo'n keiharde witte blok, heel zoet en vettig, niet meer te krijgen nu, althans niet die variant van toen)
Familie Robinson op tv (die tekenfilm)
Ingeweckte (bestaat dit woord) kersen eten.... lekker!
Uit de (fruit)bomen bij mijn ouders, pruimen, kersen, bessen, hazelnoten, appels, peren en soms zelfs perziken plukken en dan lekker opeten. Dat is een van de mooiste herinneringen uit mijn jeugd. Voor mijn gevoel was het iedere zomer feest (terwijl er nu vaak geen fruit meer hangt omdat de vogels alles opeten grrr).
Groetjes, Noor

Dat mama mijn kleren betaalde haha!
Koninginnendag! Dat je helemaal op en top versierd en met je oranje rokje naar de aubade ging. En je fiets helemaal versierd was met slingers.
Dat mijn vader (als mijn nicht bleef slapen) ons een slush puppie blauw kwam brengen en ons ook meenam naar de eemhof!
De logeer partijen bij mijn oma samen met mijn nichtje en dat we bij de blokker een cadeau mochten uitzoeken. Kan wel doorgaan. Ik heb gewoon een geweldige jeugd gehad!

Geheel afgesloten van de hele wereld, vergeten wat dag en nacht is, een hele weekend bouwen aan een fantastisch droomhuis voor de SIMS.
En dan niet te vergeten de nodige sigaretten, fast-food en biertjes die daarbij gepaard gaan ;-)

telekids!!! mis het nog steeds was toen ook al te oud
ruzie met mijn ouders over de tijd van thuis komen
logeren bij vriendinnetjes
je eerste vriendje
schoolkamp
de musical in groep 8
naar de middelbare voor het eerst
roken als een ketter
sorry dames maar er hoort bij mij ook bij:
net een eigen huisje en elke week iemand anders mee naar huis kunnen nemen
vast neukertje maar zo vrij als een vogel
Ik zat nog strak in mijn vel whahahaha
in de nacht op pad en dronken worden en overdag op de bank hangen met een kater

nee mis het niet maar had het ook niet willen missen!

Terug
Bovenaan