Nostalgie... jullie ook?

Video recorder
Beverly hills 90210
Radio met cassettebandjes
Hitkrant
Top 40 luisteren en alle leuke liedjes opnemen
Thuis komen van school en thee drinken met mijn moeder met een koekje (meestal speculaasje) om vervolgens huiswerk te maken.
Niet zelf te hoeven koken maar gewoon aanschuiven bij het avondeten
Kleedgeld
De was gestreken op je bed vinden om het vervolgens alleen maar in de kast te hoeven leggen.
Proefwerken
Speelkwartier
Na school afspreken met vriendjes of vriendinnetjes
Abonnement op de Efteling, waardoor we een hele middag in de Python zaten

Wat leuk om er weer over terug te denken zeg!

Pffff leuk om te lezen maar ik wordt er ook een beetje weemoedig van.
Van mij mag het allemaal best weer zoals vroeger zijn (nou ja niet echt alles dan!!)
Het gaat mij soms echt allemaal te snel en dat wil ik helemaal niet.
Misschien ook omdat ik de mentaliteit van nu niet begrijp, alles moet maar snel, gehaast, elektronisch etc...
Een beetje normaal sociaal gedrag is vaak al teveel gevraagt.
Hahahaha, ik ben zo wel echt een oud wijf hé.......
Zo geeft Roos nu een digitaal schoolbord...erg gaaf hoor!!! gelukkig zijn er ook nog plankjes met krijtjes in de klas aanwezig hahaha.....(zelfs Linde start na de zomer in groep 1 met een digitaal bord!)
Dus hier gewoon een fluitketel, en de afwas met de hand.
En lang leven mijn twee meisjes natuurlijk, zij spelen met barbies en poppen, en met het keukentje (met inductie kookplaat???)
En buiten wordt er geknikkerd, touwtje gesprongen, en er zijn hoelahoeps en stelten.
En ik zag ze al ergens voorbij komen, Monchichi, zooo leuk en uitaard bracht de sint ze vorig jaar uit Spanje mee.
Natuurlijk kijken ook mijn meiden zeer regelmatig tv, hebben allebei een laptop en hebben we een ds.
Gelukkig kan ik pokemon nog net buiten de deur houden!!!!

Leuk hoor al die nostalgie!!! gelukkig komen sinterklaas en de kerst er weer aan, heerlijk nostalgisch.

groetjes Daniëlle.

Geweldig, vooral veel herkenbare dingen!

-Plons de gekke kikker
-Kinderpostzegels verkopen
-Trekdrop pikken bij de sigarenboer
-de lift open zetten in de bejaardenflat, zodat ze niet naar boven en naar beneden kunnen
-Kerstavond naar de kerk en bij thuiskomst gezamelijk eten
-Telekids, Cartoon Express
-Sinterklaas
-camping in het weekend

Pubertijd:
-drank, veeel te veel drank en dan dingen doen die je je eigenlijk niet meer wil herinneren
-jongens, jongens, jongens.....
-spijbelen
-rondhangen op de kermis

Net op je eigen:
-heel veel uitgaan, tot heel laat uhh, vroeg in de morgen
-veel te veel "losse" vriendjes
-alles doen wat god verboden heeft, omdat het thuis nooit mocht

ohhh, wat zullen jullie wel niet over mij denken nu, hahaha!!

Groetjes, Marieke

Schoot mij weer wat binnen, de Dufty huisjes met die kleine poppetjes die zo heerlijk ruiken. Je had een molen, zo'n wit met roze vila en een koffertje om ze in te bewaren.

Er zijn maar een paar dingen die voor mij ook nastalgisch zijn (fabeltjeskrant, tiktak, plons), maar voor de rest ben ik denk ik nog te jong, whahahahaha!

En uitslapen gaat hier gelukkig meestal ook gewoon!

Terug
Bovenaan