Nostalgie... jullie ook?

Jaaaaaa, Alfred Jodocus Kwak! Dat z'n pappa en mamma doodgereden worden door een vrachtwagen! WHEEEEHEHEHEHEEE
Dat was echt janken geblazen. (als ik het weer zou zien weet ik zeker dat ik weer aan de Kleenex kan)

Heel veel dingen zijn voor mij ook niet bekend (zit ook nog net onder de dertig). Maar die omhoog gesteven schutting op m'n voorhoofd ken ik dan nog wel. Wat een drama!!!

New Kids On the Block! Dat is nostalgie! haha
Ik was niet zwaar fan, maar alle andere meisjes in de klas gingen al gillen als er een poster in de Tina stond!

Verder mis ik ook Telekids ..... nog steeds ...
Iets minder lang geleden, maar ik mis het toch .. de Lama's .... ('Badgasten' is echt een slecht aftreksel van de Lama's)

O ja, de campingsmoking! Wij waren met 5 kinderen thuis, en er was niet zo veel geld. Dan had mijn moeder trainingspakken in de aanbieding gezien en kregen we er allemaal 1 in een andere kleur! (Van dat parachute stof in mint-groen, zachtroze, etc) Liepen we daar voor joker (vonden we toen niet hoor) over de camping (trots met een wc-rol onder de arm!)

Ik bedenk vast nog wel iets, echt hilarisch om te lezen en er over na te denken!

Terug
Bovenaan