Nou zeg, tegenstrijdige uitslag!

<p>Hallo dames, </p><p>ik ben slecht in het wachtbankje, echt heel slecht. Dus na een aantal dagen waarin ik mega duizelig was en tintelende tepels had dacht ik... 9 dpo, ik kan mezelf niet meer beheersen. </p><p>Plas opgevangen, kruidvat 2v5 erin, en BAM een streep. Wel een erg dikke streep voor 9 dpo dacht ik nog. Dus ik trek snel mijn broek omhoog en ren naar de winkel om een digitale clear blue te halen. </p><p>BAM.. niet zwanger.</p><p>Oké, auw. Zeker omdat het met de opgevangen urine is en volgens mij de clearblue en kruidvat even gevoelig zijn toch? En kan je een foutieve teststreep krijgen eigenlijk? </p><p>Nouja, er zit sowieso niets anders op dan nog afwachten (daar ging het vorige keer ook mis). Maar deze testmanie drijft me tot waanzin, en hier kan ik het in ieder geval even de ether in slingeren. </p><p>Zucht, ik tel de dagen af tot de 14e! </p>
 
Ik vind die clearblue digital eigenlijk een beetje 'nep' want hij gaf bij mij 4/5 weken zwanger aan, terwijl dit achteraf niet het geval was. Probeer nog eens een streepjes test( action werkt ook super 2v1.50)
 
Succes!
 
Dankje! 
Ja, ik zit ook nog wel ruim voor nod natuurlijk... dus dan is de clearblue test niet erg betrouwbaar (lees ik net in de bijsluiter). 
Ik kan morgen naar de action, dus dan toch maar wat testen meenemen. Had ik maar wat meer geduld.. ga half failliet zo ;) 
 
Ik zou 1 x per dag testen met ochtendurine, dan krijg je het beste resultaat. Het kan zijn dat na je eerste test het HCG-niveau in je urine zodanig daalt dat de clearblue negatief werd. Probeer anders morgen nog eens?
 
Ik heb met dezelfde urine getest, had het opgevangen toen snel de test gekocht. Denk wel dat er uiteindelijk toch 20 min tussen heeft gezeten dus weet eigenlijk niet of dat uit zou maken voor de test.. Morgen weer een dag :) 
 
Clear Blue is minder gevoelig. Dus zou ik deze test zeker niet voor je Nod doen.
een test kan alleen maar een streep geven als je hcg in urine hebt (en dus zwanger bent)
test het liefst (zeker zo voor nod) in de ochtend en bewaar de dure clear blue voor paar dagen na nod (soms is op de dag zelf nog niet voldoende) want het is altijd een leuk extraatje als er letterlijk staat zwanger?
 
toch alvast kleine gefeliciteerd!!
 
Ik had na mijn nod duidelijke strepen en de clear blue zei niet zwanger. Hij is niet zo gevoelig als de k2v5! Bij mij is het een miskraam geworden, maar dat is pas daarna mis gegaan. 
Vind het een mooie streep voor 9dpo! Dus bij deze toch een voorzichtige gefeliciteerd hoor! 
 
Oh my lord, zou het dan toch mogelijk kunnen zijn? Morgen maar testen van de action halen dan (half uurtje wandelen, maar soit, heb ik er voorover haha)
En dan nog hopen dat het een plakker is... ik heb nog nooit zo'n zin gehad in 14 feb! 
 
Terug
Bovenaan