Nou zeg, tegenstrijdige uitslag!

Hoeveel dagen voor je NOD zit je momenteel? Ik had 5 dagen voor NOD getest toen ik zwanger was en had echt een streepje die in bepaald licht te zien was. Nu ligt er toch echt een kleine man van een maandje naast me te slapen. Ik had toen ook de kv 2v5, jou test is een knaller hoor voorzichtig gefeliciteerd! kv 2v5 is een van de meest gevoelige, de CB digitaal heeft meer hcg nodig dus dat kan de reden zijn, heb het zelf ook gehad!
 
Ik verwacht de 14e mijn nod, dus over 6 dagen. Errrrrg vroeg nog, I know.
Maar ik ben echt al een aantal dagen met vlagen misselijk, zó duizelig en heel weinig trek. Mijn borsten worden altijd enorm (en pijnlijk) de week voor ik ongesteld wordt, nu zijn ze vooral heul erg zwaar. En mijn tepels zijn mega gevoelig en af en toe voelt het alsof er met een speldje in geprikt wordt. 
We zijn al 1,5 jaar 'bezig' en heb me vaak genoeg helemaal gek gemaakt met allerlei kwaaltjes, maar deze keer voelt ècht anders. Nouja, we zullen het zien! Vorige maand ook een positieve test 2 dagen voor nod, maar zo'n knaller van een streep heb ik nog nooit gehad. 
Ik dacht dat de clearblue en kv 2v5 vergelijkbaar waren, stom! Ik test in de loop naar m'n nod ongetwijfeld nog een paar keer. En dan hopen dat die 14e zomaar voorbij gaat.. 
 
Bij mij was clear blue met de plus wel positief en de test met indicator van weken was negatief.  Er ligt toch echt een dochter van 9 dagen oud in het wiegje naast me te slapen.
Ik zie een streep, dus ik denk dat ik je gewoon kan feliciteren! 
 
Ik had ook dr action testen zij wat mij betreft top!
ik had er gewoon 4 gekocht de goeiekoopste per twee verpakt en 1 vd Kruidvat. 
Volgende ochtend getest. 1 action dik positief en die vd Kruidvat was ongeldig kwam geen streep in het controle venster. Tsja wat doe je dan.
gewoon later op de dag nog eens testen en de volgende ochtend weer en allemaal positief. Heb niet eens clear blue gekocht maar de verloskundige gebeld om een eerste afspraak te maken.
over cyclus enzo kan ik je weinig vertellen want ik ben gestopt met de pil en niet ongesteld geworden. Na twee weken stoppen en zere borsten dacht ik hmz zou t en jawel inmiddels 39 weken zwanger en aftellen!
ik hoop van harte gefeliciteerd!!
 
Hi Bo-Belle,
Volgens mij is de Kruidvat 2v5 veel gevoeliger dan Clear Blue, ik hoor vaak dat Clear Blue pas op de NOD positieve resultaten kan geven. De kruidvat 2v5 is zelfs gevoeliger dan de Action Early. Ik heb twee dagen voor mijn NOD beide testen gedaan met dezelfde urine en Kruidvat gaf toen positief en Action Early nog negatief.
Ik zou over twee dagen nog eens testen met de Kruidvat 2v5, het hcg verdubbelt bij een goede zwangerschap in het begin elke 48 tot 72 uur dus over twee dagen zou de test duidelijker moeten zijn.
Succes!
 
Normaal haal ik ook niet die dure test in huis haha, ik ken mezelf inmiddels na al die rondes. En ik heb geen geduld, ben gewoon steeds te nieuwsgierig! 
Dus toen ik ineens een 2e streep binnen de tijd kreeg en dus dacht dat beide testen even gevoelig waren dacht ik, 'hoppa, nu wil ik het zien ook'. Suf haha I know. 
Maar goed, morgen naar de action dus. En dan duimen draaien dat deze blijft
 
Ik ga dus morgenavond alleen stappen, old scool in het café waar ik en mijn vriendinnen ooit hebben gewerkt. Maanden geleden afgesproken en ik moest en zou blijven slapen zodat ik ook eens een drankje kon doen (we wonen 100km uit elkaar inmiddels)... 
Daar moet ik dus nu even een excuus voor gaan verzinnen! Want hoewel er nog geen bloedband is enzo, heb ik hier te lang en te veel naar uitgekeken om dan nu met een glas bier in de lampen te gaan hangen.. 
Suggesties? :) 
 
Terug
Bovenaan