Nou zeg, tegenstrijdige uitslag!

Ja die 0.0 is een goede! Tijdens het eten kom ik er nog wel mee weg, maar geen bier in de kroeg haha zo kennen ze me niet. 
 
Oef ja drinken tijdens de zwangerschap is echt not done.. maakt niet uit hoelang je  zwanger bent. Dat het via het vocht in je lichaam komt lijkt me sterk.. Van alcohol stijgt de alcoholpromillage in het bloed en het wordt gewoon in je bloed opgenomen via je maag-darmstelsel.. Je kleintje leeft nu nog wel van het vruchtzakje maar je weet nooit wat ze uiteindelijk wel binnen krijgen. Dus please, laat aub de drank staan want het kan misschien meer kwaad doen dan je zou willen. Je baby heeft jou en jouw lichaam nodig om te groeien dus stop er geen slechte dingen zoals alcohol in..
 
In 0.0 zit een mini beetje alcohol, net als in veel vruchtensappen ook alcohol kan zitten. Het is bijna niet te garanderen dat ergens geen alcohol in zit, omdat alcohol kan ontstaan in de verpakking. In 0.0 bier zou minder dan 0.05 alcohol moeten zitten, anders mag je geen 0.0 claimen. Dat is echt heel weinig. Maar voor jezelf kan dit verwarrend zijn, en als 1 van je vriendinnen per ongeluk een slok van jou bier neemt, valt het op. En dan komt het meteen stiekem over, en val je misschien juist door de mand. Terwijl je ook gewoon een cola kan bestellen, en als ze raar kijken, zeg je nonchalant dat je een blaasontsteking hebt. 
 
Misschien dan toch voor de blaasontstekingsroute.. 
Ik dacht, doe nog even een testje nu ik net wakker ben. Gister toch nog even kruidvat 2v5 gehaald zodat ik het vanochtend real-life kan delen met m'n vent. Raad eens wat, OMO wit.
Zal ik dan die ene foutieve positieve test in m'n handen hebben gehad? Gister test ik positief met m'n 2e plas om 11uur. Dus misschien dat ik dat nog ga proberen om. Uit te sluiten dat ik gek word >.
 
Terug
Bovenaan