November 2020

Gefeliciteerd dames met een positieve test! 

Ik slaap ook zo slecht! Elke ochtend 5 u wakker en kan dan niet meer slapen. Daardoor ben ik in de middag steeds ook ontzettend moe. Probeer ook wat extra te slapen als het lukt overdag, maar dat kan natuurlijk niet altijd. Hopelijk wordt dit in het tweede trimester beter voor ons allemaal!

Meld me ook hier. Gister een positieve test,vanmorgen toch nog even een testje gedaan(wilde het zeker weten) uitgerekend 29 november,dus mag er nog net bij:)
Hebben er meer meiden last van lage rugklachten? 

yeaah! Gefeliciteerd allemaal dames! Hopen op een goede zwangerschap voor iedereen. ik kwam er 8 maart achter. En inmiddels 6 weken zwanger. Dus ik ben 13 november uitgerekend. Gelukkig merk ik nog niet veel alleen dat mijn borsten wat gevoelig zijn. Ik ben 23 jaar en heb al een zoontje van 1,5! Ik ben heel benieuwd hoe druk het gaat worden allemaal haha. Mijn eerste echo op 1 april met 7,5 dus dan afwachten hoe het allemaal is. Ik heb 5 feb '20 mijn spiraal laten verwijderen en ben 7 feb '20 gaan bloeden (dacht zelf aan een bloeding van de spiraal) maar bleek gewoon ongesteld te zijn geweest want ongeveer 21 feb '20 bevrucht allemaal heeeel snel gegaan. Dit ging ook zo bij mijn vorige zwangerschap. 

wel heeeel benieuwd of het een enkele baby zou zijn of een meerling. Helaas is onze zoon van een tweeling maar de andere embryo heeft het niet overleefd en is met 9 weken overleden! Dus afwachten de eerste echo!

[quote quote=10303977]Gefeliciteerd dames met een positieve test! Ik slaap ook zo slecht! Elke ochtend 5 u wakker en kan dan niet meer slapen. Daardoor ben ik in de middag steeds ook ontzettend moe. Probeer ook wat extra te slapen als het lukt overdag, maar dat kan natuurlijk niet altijd. Hopelijk wordt dit in het tweede trimester beter voor ons allemaal![/quote]
Aaah hier ook! Iedere dag 5 uur...
alleen ‘s middags niet moe. Mijn dag duurt dus alleen extreem lang voor mijn gevoel :) 

Hoi allemaal! 
Geen idee hoe dit werkt allemaal maar ik ben denk ik ook in november uitgerekend. 
Ik zou het leuk vinden om in een whatsapp groep te komen met andere dames die rond die tijd zijn uitgerekend! 
Het is mijn eerste zwangerschap dus het lijkt mij leuk om dat met jullie te delenomdat jullie door hefzelfde heengaan momenteel ? ik lees al dat anderen ook slecht slapen. Dat lucht toch een beetje op want ik ben ook elke nacht 2 keer wakker geworden tot nu toe. Steeds ook om 6 uur wakker.
Hoe gaan we de telefoonnummers geven aan 1 persoon die een groep aanmaakt? 

[quote quote=10304165]Hoi allemaal! Geen idee hoe dit werkt allemaal maar ik ben denk ik ook in november uitgerekend. Ik zou het leuk vinden om in een whatsapp groep te komen met andere dames die rond die tijd zijn uitgerekend! Het is mijn eerste zwangerschap dus het lijkt mij leuk om dat met jullie te delenomdat jullie door hefzelfde heengaan momenteel ? ik lees al dat anderen ook slecht slapen. Dat lucht toch een beetje op want ik ben ook elke nacht 2 keer wakker geworden tot nu toe. Steeds ook om 6 uur wakker. Hoe gaan we de telefoonnummers geven aan 1 persoon die een groep aanmaakt?[/quote] Er is al een groep, maar er is nog wel een plekje vrij. Dit is de link: -. De link haal ik straks weer weg als je er in zit :).  

Terug
Bovenaan