November 2020

Ha allen . 
Ik ben nu 5+1 weken zwanger.  Vandaag hen ik af en toe steekjes links onder in mijn buik. Herkennen jullie dit? 
Zoo vervelend dat ik nog 5 weken moet wachten op onze eerste echo... 
Zou zo graag een bevestiging willen dat t goed gaat tor zo ver ze dat nu kunnen beoordelen.... 

Hoi allemaal, Ik kan me denk ik heeeel voorzichtig hier aanmelden. Het is nog vroeg, maar gisteren had ik een hele lichte streep. Vandaag opnieuw getest en de streep was nog steeds licht, maar ik moest al minder turen.
Super spannend!
Mijn laatste menstruatie begon op 21 februari, daarvan uitgaande zou ik precies 4 weken zijn nu. Maár mijn eisprong was deze maand wat laat (pas op dag 17), dus ik had mijn NOD ook wat later gezet. Normaal wel een 'korte' luteale fase (=dagen). Wat denken jullie?

[quote quote=10303383]Hoi allemaal, Ik kan me denk ik heeeel voorzichtig hier aanmelden. Het is nog vroeg, maar gisteren had ik een hele lichte streep. Vandaag opnieuw getest en de streep was nog steeds licht, maar ik moest al minder turen. Super spannend! Mijn laatste menstruatie begon op 21 februari, daarvan uitgaande zou ik precies 4 weken zijn nu. Maár mijn eisprong was deze maand wat laat (pas op dag 17), dus ik had mijn NOD ook wat later gezet. Normaal wel een ‘korte’ luteale fase (=dagen). Wat denken jullie?[/quote]
Dit is geen lichte streep meer hoor hartstikke zwanger nogmaals gefeliciteerd ???

Gefeliciteerd vol verwachting en Daniëlle QM! Welkom :) 
Spannende weken/dagen voor ons allemaal. Ik tel de dagen af tot het maandag is. Zo veel zin om naar de vk te gaan en te horen hoe de kleine baby het doet. Nog een paar dagen wachten. 

Hi Dames, 
Hebben jullie ook last van slecht slapen? Ik slaap wel diep, maar word al 3-4 dagen om 4 uur s'morgens wakker tot zeker 5-6 uur en daarna val ik voor nog +/- 2 uurtjes in slaap. Terwijl ik wel heel moe ben als ik in bed ga liggen.. 

Goedemorgen,
mag ik meeschrijven? Afgelopen woensdag een positieve test en 27 november uitgerekend :)
na 3 rondes iui met een donor (ik doe het net even anders haha)

Gefeliciteerd Happy Flower & SeaofDreams!
@Happyflower Je kan misschien wel proberen het ziekenhuis te bellen, ik heb deze week ook het ziekehuis gebeld en mocht nog wel op afspraak komen op 9 april voor een 6 weken echo, ik liep al wel bij de gyn ivm PCOS. Bij andere dames in de groep is het wel zo dat ze pas voor een termijn echo mogen komen. Je kan het altijd proberen.

@Juulie, wij liepen voor onze eerste zwangerschap al in het ziekenhuis ivm uitblijven van onze kinderwens. Beide onderzocht en bij beide was niks te vinden waardoor het niet zou mogen lukken. Toen we zwanger raakte idd ook bij 6 weken een echo gehad. 
Na de miskraam heeft onze gyn gezegd dat wij niet terug hoeven te komen, omdat we zwanger kunnen raken. Maar omdat het voor mijn gevoel weer zolang duurde, ik heel erg onzeker werd en ook al midden 30 ben wilde ik weer gezien worden. Nu ik zwanger ben bellen we niet meer naar het ziekenhuis,ik wacht deze week nog even af en bel anders vrijdag de verloskundige. 
Ik kreeg al mails van de verloskundige ( omdat we er al ingeschreven stonden) dat echo's gemaakt worden zonder partner je moet alleen komen ivm voorzorgsmaatregelen. 

Terug
Bovenaan