November 2020

Ik heb morgen mijn eerste echo! Super spannend! Ik zou dan precies 8 weken moeten zijn, vanaf mijn laaste eerste menstruatie dag. Maar ik heb een late eisprong gehad, dus ga er vanuit dat ik n9g niet zo ver been ben. Wel ben ik nog 24/7heel beroerd, niet spugen maar continu een kokhals gevoel. Ik heb nog 2 kinderen rondlopen van 3,5 en 1,5 en nu ik niet kan werken(kinderopvang) en de kinderen hier hele dagen thuis zijn. Valt mij dit heel zwaar. Zouden gember pilleb helpen? Of iets anders? 

@kimmy, ik ben gelukkig niet zo heel beroerd als jij, maar wat mij helpt is om voor het opstaan een crackertje te eten. Vanille vla schijnt ook goed te helpen. Met gemberpillen heb ik geen ervaring. Veel plezier bij je eerste echo! Hou ons op de hoogte! Via hier of de facebookpagina :)!

Hi!
Vorige week dinsdag een positieve test! Zwanger van verse terugplaatsing IVF, het voelt nog erg onwerkelijk! Nu dan 5 weken ver. Verder weinig kwaaltjes. Gisteravond best wel wat buikkrampen, maar die zijn nu weer weg. Merk dat ik daar wel onzeker van wordt. Hebben anderen dat ook? 
groetjes! 

Net terug van de verloskundige! Ik ben inderdaag geen 8+0 maar 6+6. Had ik ook wel verwacht, omdat ik een late eisprong heb gehad. Maaar het hartje klopte!! Nu mag ik 21 april weer komen, pff duurt nog zo lang ?

Gefeliciteerd Kimmyyy! Fijn dat het hartje klopt. 

Ik heb ook niet heel veel last van kwaaltjes hoor Jantjes, maar op de eerste echo klopte het hartje gewoon goed! Dus misschien behoren wij gewoon tot de gelukkigen. Het hoeft in ieder geval niet te betekenen dat het niet goed zit :) 

@lizvb
Gisteravond begonnen de buikkrampen met bloedverlies. Vanmorgen nog een test gedaan en die was negatief. Dus het heeft helaas niet zo mogen zijn. Heel verdrietig. 

jullie veel succes! 

Hoi dames,

gefeliciteerd allemaal! 

ik ben (volgens eigen berekening) eind november uitgerekend. Zal wel begin dec worden? maar zou graag willen aan sluiten bij jullie. 
Ik ben al mama van een dochtertje die 20maart 2 jaar is geworden?
Ik vindt het allemaal weer super spannend en het verrast me hoeveel ik vergeten ben over de do en donts tijdens de zwangerschap?
tot nu toe ben ik klacht vrij, ik mis wel heel erg me sigaret?‍♀️ En daardoor ook wel afkick verschijnselen ?
anoesja,

Terug
Bovenaan