November 2020

Maanx ohhh haha. Wat goed zeg! Ik mis ook wel iemand om het er over te hebben, heb het nog met niemand gedeeld, behalve mn man hahaha. 
Bij mn zoontje hadden we een whatsappgroep, dat vond ik vooral die eerste weken zooo fijn. Je kon het er toch over hebben met elkaar. Hebben nu overigens nog steeds veel contact ?

Hallo allemaal,
gefeliciteerd allemaal!!
vanmorgen ook positief getest! Als alles goed mag gaan 6 nov uitgerekend. 
dit wordt onze 2e kindje ben al mama van een meisje van ruim 1,5 jaar. Het leek me leuk om hier mee te schrijven! ? 

Groetjes X 

@Linnn
Wat toevallig! Idd hopen dat het nu allemaal goed gaat. Ik merk nog niet zo heel veel: wel menstruatieachtig gevoel, slaap sinds een paar dagen slecht en mijn darmen werken wat sneller zegmaar. Haha. Merk jij al wat qua kwaaltjes?
En hoe zit het bij de rest van de dames qua kwaaltjes? Ben wel benieuwd :)

Vanmorgen een afspraak gemaakt bij de verloskundige 19 maart kunnen wij terecht! Super spannend.. enige kwaaltje wat ik heb is dat je mijn aders zo goed kan zien rondom me borsten me armen handen voor de rest nergens last van! 

Chimpy, hier ook last van mn darmen inderdaad. Beetje aan het rommelen en wat kleine krampjes van mn baarmoeder. En net zoals mcnb zegt, ook van die grote blauwe aders over mn borsten. Verder ook moe, maar was ook een drukke week! 

Hello!
Vanmorgen ook positief getest!
26 mrt afspraak bij de verloskundige ?
Klein beetje misselijk vandaag en in de avond opgeblazen darmen.
leuk om nee te praten!
groetjes Stef 

Terug
Bovenaan