November/december 2021 baby's

Hoi hoi ,

ik heb ook al een tijd niet gekeken hierop. Stijn is nu 11 weken en doet het suikergoed. Hij drinkt zijn laatste flesvoeding rond half acht en komt dan meestal rond kwart over vier half vijf pas weer. Het is een vrolijk mannetje die bijna nooit huilt. En gelukkig elke dag weer poept dat was ook beetje drama. Hij heeft alleen nu wel beetje zijn sprongetje veel hangen. Maar een makkelijke baby die overal gewoon slaapt als je hem meeneemt. Ik moet over een week weer weken, 2 dagen in de week maar dat is genoeg. Doe nog een opleiding en af en toe animatiewerk. Ik hoor graag hoe met jullie is. Balen dat veel Corona hebben gehad.

Wat leuk om jullie verhalen weer te lezen!

Hier gaat het super goed. Afgelopen 2 weken wel allemaal Corona gehad hier met koorts en veel verkoudheidsklachten. Ook ons zoontje was enorm snotterig/hoesterig maar gelukkig gaat het nu weer de goede kant op. Na 3 eerste zware maanden wordt het nu echt elke dag lekker. Hij is dinsdag alweer 18 weken oud. Wat genieten we van hem zeg. Hij is zo onwijs vrolijk, lacht super veel, brabbelt de hele dag door en is onwijs druk met pogingen tot rollen. Soms lukt het rollen hem al.

Ook druk met fruit en groente hapjes. Alleen poept hij nu echt gigantisch veel? hij heeft er gelukkig zelf geen last van maar de luiers vliegen er door zo haha. Doorslapen doet hij nog niet. Afgelopen nacht was het 04:45, dat is nog niet heel vaak gebeurd dus ben heeel benieuwd hoe laat hij vannacht weer komt.

Heey mama's hoe gaat het met jullie en jullie kleintjes? Hier gaat het wel redelijk. Slapen snachts gaat met ups en downs, soms een keer eruit voor zijn speen en soms 2 keer voor een fles pffff. Gelukkig doet vriend lief ook al wat meer. Laatst groente hapjes geprobeerd maar dat was geen succes. Dus even wachten ermee en later nog eens proberen.

Hoi hoi,
Hier gaat het goed. Hij is inmiddels 5 maanden en rolt constant op z’n buik, ook snachts. Hij is heel vrolijk en kletst wat af. Hij slaapt (helaas) alleen nog niet door. De gebroken nachten beginnen me wel op te breken zo naast m’n werk.
Hij heeft van de week ook z’n 2e entingen gehad, hier heeft hij behoorlijk last van gehad maar inmiddels weer opgeknapt.
Het wordt echt met de dag leuker en de ontwikkelingen gaan zo snel!

Wat leuk om te horen zeg en dat hij ook al omdraait?. Hier doet ie lekker rustig aan denk ik want hij probeerde het nog niet eens?. Praten doet onze kleine man ook heel veel. Slapen gaat gelukkig wel redelijk goed. Vaak maar 1 heel misschien 2 keer eruit en hij slaapt al om 19.00 uur wat ook fijn is.

Over anderhalve week is Logan ook 5 maanden en krijgt hij zijn 2e prikjes. Ik ben benieuwd.

Wow het is al weer even geleden dat hier iets is geplaatst.... Hoe gaat het met iedereen? Doen de kleintjes het allemaal goed? Hier gaat het super. Logan heeft inmiddels 2 tandjes en doet het goed op de pepti. Rollen gaat ook best goed en met was hulp wil hij het liefst de hele dag zitten?. Slapen gaat de ene keer best goed en de andere keer wat minder maar doorslapen zit er nog niet echt bij helaas.

Terug
Bovenaan