November/december 2021 baby's

Oh wat heerlijk zeg! En werkt de probiotica? Heb je het idee dat het nu beter gaat?
Hier echt geen klagen. Ons meisje doet het super goed! Dus we genieten nog steeds.

Ow wat goed om te horen dat alles goed gaat?. De probiotica slaat volgens mij goed aan. Hij is het weekend zoet geweest behalve dat hij vandaag alleen maar bij ons Eelde slapen overdag?. Hij heeft ook geen diarree meer na bijna 2 weken wat ook fijn is. Dus geen race meer naar het aankleed kussen tijdens de voeding (alleen dan poept hij). Morgen weer naar de osteopaat dus ben benieuwd.

@Cheza Wat fijn dat de probiotica wat lijkt te doen. Hoe gaat het nu?

Hier gaat het nog steeds goed. Hij zit weer volledig op normale voeding en dat gaat echt super. Hij heeft gister z’n eerste prikjes gehad en had savonds koorts. Zo zielig. Hij laat zich nooit zo goed troosten, dus knuffelen of wiegen helpt vaak niet. Dus dat vind ik dan wel echt enorm lastig. Hij heeft een zetpil gehad en is uiteindelijk, na 2 dikke diarree luiers, toch op m’n arm in slaap gevallen. De rest van de nacht verloopt tot nu toe goed. 22;00 50ml gedronken, 01:15 speentje en nu net een flesje van 150ml.
Ook snottert hij momenteel wat af en heeft hij veel slijm in z’n keel. Ik heb sinds 2 dagen nu een geurwolkje op z’n kamer, kennen jullie dat? Zo wordt de lucht daar hopelijk wat vochtiger, we hebben een heel droog huis. En je kan er drupje etherische olie bij doen, ze hebben een speciale kinderlijn. Ik ben tot nu toe wel tevreden.

Wat fijn dat hij weer normale voeding kan drinken. Wel vervelend van die prikjes. Logan moet volgende week vrijdag... Kijk er wel een beetje tegen op. Maar het is voor het goede doel. Verder gaat hij de ene keer goed qua voeding de andere keer weer slecht. 150 gaat er ineens bijna niet meer in. Ik ben al blij als hij 120 drinkt. Slapen (vooral snachts) gaat wel steeds beter. Laatst zelfs van 23.30 tot 06.00. ik was super blij?. Hij is de laatste tijd wel een stuk vrolijker

Hallo dames hoe gaat het bij jullie? Ik heb vannacht een geweldige nacht gehad. Hij heeft van 12 tot half 7 geslapen. Ik werd wakker doordat mijn vriend het licht aan deed om uit bed te gaan. Wel had ik een beetje een schuldgevoel omdat ik ergens bang ben dat ik hem misschien niet heb gehoord...(stom he want ik word al snel wakker als hij geluid maakt haha).

Maar ik heb ook een vraagje. Hoe houden jullie de kleine bezig? Logan vind de baby gym best leuk en kan zich daar ook wel even mee vermaken. Ook vind hij het boekje van Milo de kat best leuk... Maar daar houd het ook wel mee op. Hebben jullie nog leuke ideeën hoe ik hem bezig kan houden?

Tja, hier wordt de baby niet zoveel bezig gehouden. Ze geniet erg van het spelen in de box. Ze heeft een rups met felle kleuren en een muziekmobiel. Ze geniet ook gewoon van het rondkijken in de wipstoel en alle aandacht van grote broer ;-)

Hoe is het bij iedereen?

Terug
Bovenaan