NovemberBaby

<p>Heyy Dames ! </p><p>Ik heb gisteren na 10 rondes eindelijk een positieve testen in handen gekregen ! Ik kon het zelf niet geloven ! Bloedwaarden geven aan 4-5 weken te zijn ! 28maart heb ik mijn eerste echo ! Wie is nog meer voor november ?</p><p>♡♡</p>

Hoi Sanie,
Ik sluit me aan bij jou! Nu 4weken en 1 dag (?) Ben 1 dag overtijd, maar al positief getest 6dagen voor NOD. Mijn eerste echo is 25maart!! Wat spannend he?! Is het je eerste kindje?
Liefs..

Ohh Jij ook Gefeliciteerd ! ♡ 
Enormm Spannendd kan het nog niet geloven haha ! Jaa het is ons eerste kindje dus alles is zo Nieuw!  Maar ohh Zo leukk ! Ook jullie eerste kindje of ? Kzou voor 14 november zijn volgens eige berekening haha x ♡♡

Gefeliciteerd meiden!! 
Hier ook een november mama, ben denk ik 8 november uitgerekend en ben nu 5w1d zwanger.

1 februari heb ik met 7 weken een mk gehad kindje was met 5 weken al gestopt met groeien. Wat een inmens verdriet! Na bijna 1,5 jaar zwanger proberen te raken was het gelukt en mocht het toch niet zijn.  2 dagen voor mijn nod teste ik licht positief, dacht dat het vast nog een restje zou zijn van mijn miskraam. Test op nod was ook erg licht, 2 dagen verder al wat donker en nu 4 dagen (afgelopen donderdag) gewacht en na een donkere streep een clearblue test gehaald en 2-3 weken zwanger!!! Gelijk binnen een maamd weer zwanger dus.
Ben heel erg blij, maar ook wel op mijn hoede. Eerste echo hebben wij al met 6w5d op 20 maart dus dat schiet op :)
Leuk om met elkaar mee te lezen!
Liefs,
Jess

Leuk! Gefeliciteerd allen! Hier ook een a.s. begin november mama. 5+3 denk ik! Al ben ik wel erg onzeker, ruim anderhalf jaar geleden een mk gehad, en ben nu erg gespannen. 29 mrt 1e echo. Zo spannend!

Voor mij is het mijn 2e zwangerschap,  ik heb al een zoon van pas 8jaar. En ik ben een BAM mama ?. Ik hoop dat we allemaal een fijne zwangerschap zullen hebben zonder MK,  heb er gelukkig geen ervaring mee. Maar het lijkt mij inderdaad een uitermate verdrietig gevoel. Heel veel geluk gewenst allemaal. En we houden elkaar op de hoogte toch?! Hebben jullie trouwens ook af en toe een ongesteldheids gevoel,wat steekjes of krampen.. vol gevoel? Liefs??

Spannend, en speciaal om BAM mama te zijn. Ik heb een dochter van 3,5 jaar. Nu 1.5 jaar geleden dat ik een mk heb gehad. Het opnieuw zwanger worden duurde dus even. Helaas.. neemt niet weg dat ik mezelf helemaal gek maak met alles wat ik wel of niet voel. Vreselijk!! Nog ruim 2.5 week tot de echo pff.. ik probeer positief te zijn en te genieten maar dat valt niet mee.
De krampjes e.d. die je beschrijft ken ik, niet elke dag en elk uur. Maar af en toe is het wel aanwezig! 

Terug
Bovenaan