NovemberBaby

Oh gefeliciteerd Dames ! Wat leuk om te lezen ! Nog 19daagjes voor mij en dan heb ik mijn eerste Echo hoop dat alles Goed gaat zijn dan ! Zo Spannenddd ! ♡♡

Van harte gefeliciteerd dames ik sluit me hierbij aan ben ook op 8november uitgerekend en heb op 21e mijn eerste echo kan niet wachten?

Gefeliciteerd allemaal!
Ik had afgelopen woensdag een positieve test in handen! Kon het niet geloven na 2 jaar! Waren bezig met een vruchtbaarheidsonderzoek in het ziekenhuis, de uitslag is al bekend?.
Ik ben al mama van een dochter van bijna 3 jaar (3 april). En heb voor mijn dochter en miskraam gehad van een tweeling. Heb nu het gevoel dat het goed zit, maar de spanning is er toch wel hoor! Ben de hele dag bezig met voelen waar ik last van heb! Hebben jullie dat ook?
Groetjes Kelly

Gefeliciteerd allemaal! Ik had afgelopen woensdag een positieve test in handen! Kon het niet geloven na 2 jaar! Waren bezig met een vruchtbaarheidsonderzoek in het ziekenhuis, de uitslag is al bekend?. Ik ben al mama van een dochter van bijna 3 jaar (3 april). En heb voor mijn dochter en miskraam gehad van een tweeling. Heb nu het gevoel dat het goed zit, maar de spanning is er toch wel hoor! Ben de hele dag bezig met voelen waar ik last van heb! Hebben jullie dat ook? Groetjes Kelly

Gefeliciteerd allemaal.
Ik kan me hier ook bij aansluiten. Zwanger nu 4wk en 5dgn. Van mijn 3de kindje. Zoontje van 1,5 jaar. 2de kindje helaas mk bij 10 weken (7wk geen hartslag). Afgelopen zondag dag voor mijn vriend zijn verjaardag test gedaan, 3e dag overtijd en zo positief als iets. Was zijn leukste verjaardags kado zei die.... 26 maart eerste echo, zeer spannend. Heb nu nog gelukkig nergens last van. X

Zojuist een positieve test in handen. Eigenlijk 4 positieve tests, waaronder 1 digitale ClearBlue. Alles ligt al klaar om mijn man te verrassen. Tja, dat krijg je als het 6 uur is op zondagochtend en de wereld nog slaapt ;)
Twee maanden geleden hebben we een vroege miskraam gehad na 6 maanden. Nu dus 8 maanden onderweg en de tweede maand na de mk en de streepjes zijn duidelijker en nu ook een digitale! Zo happy!
Toch ook wel een beetje spannend, vanwege de mk. Maar ik sta er positief in, dus ik hoop dat alles goed mag gaan deze keer. In de loop van aankomende week maar een afspraak bij de verloskundige plannen (is gelukkig een vriendin van mij). X

Hoi dames,
Ik weet inmiddels anderhalve week dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Gelukkig heb ik geen miskramen gehad. Ik was binnen 1 maand zwanger. 
27 maart staat mijn eerste echo! Vind het ook super spannend! Ik herken de krampjes in de buik. Ik heb één dag gehad dat het echt pijnlijk was. Het leek op menstruatiekrampen. Wellicht was het de innesteling?!
Hoe voelen jullie je verder?

[quote quote=10177549]Hoi dames, Ik weet inmiddels anderhalve week dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Gelukkig heb ik geen miskramen gehad. Ik was binnen 1 maand zwanger. 27 maart staat mijn eerste echo! Vind het ook super spannend! Ik herken de krampjes in de buik. Ik heb één dag gehad dat het echt pijnlijk was. Het leek op menstruatiekrampen. Wellicht was het de innesteling?! Hoe voelen jullie je verder?[/quote]
Hi ! Gefeliciteerf !
Vandaag begin ik toch wat last te krijgen van jeukende tepels maar verder echt nog nergens last van ! Zo spannend allemaal hier ook 1ste kindje maar wel pas na 10 rondes ... 28ste mijn eerste echo ! Kan niet wachten ... ♡

Terug
Bovenaan