NovemberBaby

Hooi sannie!
Super leuk!
Wij krijgen ook een november baby!
Wij zijn bijna 6 weken & hebben de 25e de eerste echo. Voor ons is het ook de 1e en het is super spannend allemaal.

Liefs

Hey hey ik ben nu 6 weken en ook 28 maart eerste echo! Ik ben volgens mn eigen berekening 3 of 4 november uitgerekend

Allemaal gefeliciteerd! Ik heb al een dochter van 3 en nu binnen 6 maanden zwanger.
Hopen op goed nieuws hier want k voel bijna geen klachten. Laatst erge menstruatiepijn savonds. Gister hele jeukende borsten. Maar verder nog weinig. 

Hoi meiden! Gefeliciteerd allemaal! Ook ik had gisteren een positieve test in handen. Mijn man was niet thuis dus heb ik hem vandaag een fles alcohol vrije champagne gegeven. Zo leuk!
Volgens de online berekeningen komt het kindje op 14 november.
Het is wel extra spannend want ook ik heb 1,5 jaar geleden een miskraam gehad en ik ben 35 dus met een verhoogd risico ben ik er niet helemaal gerust op. 
Ik durf de verloskundige eigenlijk niet eens te bellen morgen. Die spanning..

Hi dames,
Gefeliciteerd allemaal! Ben nu 5w1d volgens eigen berekening en ben wel wat jaloers op jullie hoor! Jullie mogen allemaal al in maart voor de eerste echo maar ik moet wachten tot 4-4!
Heb mn vorige zwangerschap moeten afbreken met 15wk ivm lethale genafwijking waarvan ik drager ben, en naast die heb ik dan gelijk ook counseling en bloedafname voor vroege geslachtsbepaling (is namelijk alleen een probleem bij jongens) in het ziekenhuis. Nu hoopte ik dat de verloskundige wel eerder een echo wilde doen maar dat doen ze liever niet... ?
Gelukkig heb ik wel al twee lieve meiden (4&7), en nu vooral hopen dat ze niet te snel doorhebben dat mama een baby in de buik heeft (jongste riep dat vorige keer al vanaf 7w)

Zijn er nog meer die pas in april mogen?

Hallo.

Gefeliciteerd! 
Ik ben er vanmorgen achter gekomen dat ik in verwachting ben van ons eerste kindje. Ik ben rond 14 nov uitgerekend.
Nog geen afspraak bij de verloskundige, wel aangemeld, zal snel een echo gepland hebben.

Liefs

Ook begin November uitgerekend! Ben nu 6 weken en een paar dagen. Wel pas op 29 maart intake bij de verloskundige en 8 april pas eerste echo.. veel van jullie hebben al eerder een echo! Wel beetje jaloers haha! Eerste weken (waarschijnlijk al vanaf bevruchting) last van mijn onderrug wat nu eindelijk minder wordt. Nu beginnen alleen mijn borsten zeer te doen.. ? Spannend allemaal!

Hoi hoi,
Gefeliciteerd allemaal! Wat leuk dat velen van jullie deze maand al een echo krijgen. Ik duim voor jullie!
Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger van ons eerste kindje en 11-11 uitgerekend. Mega spannend allemaal. Op 1 april (geen grap) hebben we de eerste echo. 
Ik heb veel last van lage rugpijn en pijnlijke borsten. Soms wat buikkrampjes. Hoort er allemaal bij volgens mijn verloskundige. 
Groetjes! 

Terug
Bovenaan