NovemberBaby

Jemig V i O wat heftig lijkt me dat! Gelukkig is alles goed maar je zult wel even flink geschrokken zijn.
Hopelijk is het bij jou ook vals alarm flowerS!

Ik had vanmorgen na de ontlasting wat vegen bloed op het wc-papier, meteen stress. Voor alle zekerheid ook nog eens 'van voor' afgeveegd maar dat bleef wit. Ik weet dus eigenlijk wel zeker dat het van de ontlasting komt, maar toch blijf ik er over nadenken en stressen...... Iemand die dit ook al eens heeft meegemaakt? Het zal waarschijnlijk een gescheurd bloedvaatje zijn, of misschien iets van een aambei ofzo, maar mijn hoofd slaat uiteraard meteen op hol met 'ja maar, of stel je voor dat..'

Jeetje V I O wat heftig. Gelukkig is alles in orde met het kindje. Vorige week zondag ongeveer hetzelfde meegemaakt. Kleine bloeding met afvegen en mocht ook meteen komen. Gelukkig was alles goed met de kleine, wel het advies om nog iets meer mijn 'gemak' te houden. 
@Flower, bij twijfel altijd gewoon bellen. 
Jij ook FamkeJanna! Je kan beter even bellen en gerust gesteld worden dan dat je onnodig zit te stressen. 

Hoi dames,

Gefeliciteerd met de aankomende baby(s).
Wij komen net van de echo 7.5 week. Gelukkig klopte het hartje. Dit wordt ons tweede kindje. Ons zoontje is 3.5 jaar. Wel weer even wennen hoor! Ik heb van de gynaecoloog pillen voorgeschreven gekregen tegen misselijkheid, want ik krijg er amper iets in en val ook af. Zijn er meer mensen in de groep die dit gebruiken?
Leuk om zo met elkaar te kletsen en ervaringen te delen!

Hoi dames,

Wij komen net van de echo 7.5 week. Gelukkig klopte het hartje. Dit wordt ons tweede kindje. Ons zoontje is 3.5 jaar. Wel weer even wennen hoor! Ik heb van de gynaecoloog pillen voorgeschreven gekregen tegen misselijkheid, want ik krijg er amper iets in en val ook af. Zijn er meer mensen in de groep die dit gebruiken?

Hoi dames,

Hoi dames,

Jeetje ik zou ook enorm schrikken als ik in een keer zoveel bloed (met stolsels) zou verliezen vio . fijn dat toch alles goed is!! 
Welkom gebruiker282426 . Fijn om de eerste echo gehad te hebben he! Die misselijkheid is bij mij altijd al aanwezig geweest maar op dit moment echt heel heftig. Ik heb gezeten dat dat een piek kan zijn in week 9 t/m 11 en dat kan bij mij wel eens kloppen. Ik heb hier nog geen pillen voor omdat ik het eten wat ik binnen krijg wel binnen houd. Heb nog niet op de weegschaal gestaan dus dat morgen maar eens doen. Helpen de pillen wel??

Terug
Bovenaan