NovemberBaby

Hoi meiden, 
Het is al even stil in de groep. Meestal lees ik mee maar nu dus even een berichtje. 
Hoe gaat het met jullie? Met de misselijkheid en moeheid? En is er al een buikje te zien?
Zelf denk ik dat de moeheid iets minder aan het worden is. Misselijkheid weet ik te vermijden door bepaalde dingen te laten staan (koffie, jus, vet eten).
Mijn broeken zitten wat strakker en heb het gevoel dat iedereen kan zien dat ik zwanger ben. Maar we houden het nog even geheim tot de 2e temijnecho volgende week. Dan zit ik op 12 weken. 
Het blijft spannend allemaal.
Liefs!

Ik was me net aan het bedenken dat ik hier al een poosje niet ben geweest! Eigenlijk gaat het hier steeds beter. De misselijkheid lijkt af te nemen, ik heb er niet meer hele dagen last van. De vermoeidheid is nog wel steeds in volle kracht aanwezig en dat vind ik echt lastig. Vooral tijdens mijn werk vind ik het moeilijk om me ergens toe te zetten omdat alles zó veel energie kost. Een peuter van 2 rond hebben lopen maakt het ook iets zwaarder op dat vlak.
Hier is zeker al een buikje te zien, al kan ik het met wijde kleding nog wel enigszins verbergen. Normale broeken kan ik niet meer aan dus ik leef al in positiebroeken, veel comfortabeler haha. Volgende week donderdag hebben we de termijnecho met 11 weken. Vanaf mag iedereen het weten. Kan niet wachten!

Hier ook alles goed! 
Wel nog steeds vermoeid maar heb wel het idee dat dat opknapt. 
Gisteren intake gehad bij de verloskundige en 6 mei weer een echo! Dan 11 weken, en dan mag inderdaad hier ook iedereen het weten!
Mijn gewone broeken pas ik ook niet meer, woon ook al in een positiebroek. Heb ook al wat een buikje komen, maar had ook altijd wel wat een klein buikje dus het lijkt nu vooral een wat groter patat buikje ? 

Ben nu inmiddels 9+4 weken zwanger. Door een onderzoek hier in Rotterdam in het Erasmus (Generation R next) heb ik al 2 3d echo's gehad en 1 echo bij verloskundige. Wat een feestje om elke keer het kloppende hartje te zien. gisteren ook zíjn/haar armpjes zien bewegen zo mooi. Gefeliciteerd iedereen! Ik ben rond 22 november uitgerekend. Volgende week termijnecho bij de verloskudige.

Fijn dat het bij iedereen steeds beter gaat! Mijn spijkerbroeken gaan ook niet meer dicht.. dus voor nu nog maar de truc met het haarelastiekje haha. Positiekleding is namelijk nog echt veel te ruim maar koop liever geen kleding in een maat groter, vind ik een beetje zonde van het geld. Zo lang heb je het ook weer niet aan. Nu 12 weken en vermoeidheid wordt ook steeds minder. Voor de NIPT vorige week bloed laten prikken en gisteren goede uitslag gehad! Hadden niet anders verwacht maar goed je weet maar nooit ? Volgende week lekker een weekje op vakantie met mn vriend. 

Hier ook alles goed!
Misselijk ben ik nooit geweest maar zou goed kunnen slapen de gehele dag. ( nou ben ik afgekeurd dus kan ik daar ook lekker aan toe geven)
A.s zondag vertellen wij het aan iedereen tijdens een feestje, dan 11+2 als het goed is. Al dachten ze bij de pretecho dat het al wat langer is (nu 11+2) dus dat zou dan 11+6 zijn op zondag haha.  3 mei weer een termijn echo. 

Oh en heb indd ook een klein buikje maar aangezien ik altijd leggings of joggingbroeken draag hoef ik voorlopig geen positie kleding te kopen. 

Geruststellend dat iedereen al een buikje krijgt. De truc met het elastiekje heb ik ook al moeten uitproberen ?
Fijn dat het met iedereen goed gaat!

Terug
Bovenaan