Nu 5 weken... en jij?

Hallo dames,
Gefeliciteerd allemaal! Wat leuk om te lezen.
Hier pas gestart, dus alleen nog lekker aan het meelezen.
Het valt me wel op dat veel dames 'pas' ondekken dat ze zwanger zijn na een aantal weken. Wanneer dachten jullie: ja, ik ben zwanger?
Wat waren de eerste symptomen?
Groetjes!
 
[quote quote=10131267]Hallo dames, Gefeliciteerd allemaal! Wat leuk om te lezen. Hier pas gestart, dus alleen nog lekker aan het meelezen.Het valt me wel op dat veel dames ‘pas’ ondekken dat ze zwanger zijn na een aantal weken. Wanneer dachten jullie: ja, ik ben zwanger? Wat waren de eerste symptomen? Groetjes![/quote]
De zwangerschap telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. De meeste vrouwen komen er achter dat ze zwanger zijn bij de volgende menstruatie die dus uitblijft. Dan ben je dus al 4/5 weken zwanger. Technisch gezien ben je natuurlijk pas 2/3 weken echt bevrucht. De andere 2 weken krijg je 'cadeau'. Vandaar dat het lijkt dat iedereen er laat achterkomt 
 
 
Hoihoi! 
Hoe is het verder met jullie kwaaltjes? Ik ben heel erg misselijk en vermoeid. Had me vandaag voorgenomen lekker uit te slapen, maar helaas zat ik om 8 uur al beneden op de bank mezelf ellendig te voelen hahaha.
Ik ben erg zenuwachtig voor de 1e  echo, vooral erg onzeker op dit moment. 
 
Hoi meiden. 
Hier een echo gehad met 7 week ivm bloedverlies. Niet veel maar toch mocht ik gelukkig voor een vervroegde echo komen. Nou gelukkig zeg ik... op de uitwendige echo zag ze een holte. Om dit beter te kunnen zien inwendige echo en nu kon ze de holte niet terug vinden. Maar wat bedoeld ze met holte?
ze zei of Mn lichaam heeft het zelf al opgeruimd of de echo is veel te vroeg en daardoor is er eigenlijks nog niet genoeg te zien. Dit was afgelopen dinsdag. Nu moet ik 20 november terug komen on weer te gaan kijken. Ik heb geen idee wat ik hiervan denken moet 
 
Hallootjes allemaal,
 
hier over 2 dagen 6 weken zwanger! 
Ben zelf 19 jaar en mijn man 27. Is ons eerste kindje en ook de eerste keer dat we het probeerde gelijk raak.. ben zeer bang voor de echo.. moet tot 17-12 wachten... leuk allemaal om iedereen zn verhaal te horen! ?
 
Ik merkte inderdaad dat ik zwanger ben omdat ik na een week nog niet ongesteld was. 
Tot nu toe heb ik alleen last van vermoeidheid, deze komt in de middag opzetten. En dat terwijl ik nu (zaterdag op zondag nacht 5.30 wakker lig). Verder heb ik gelukkig geen last van misselijkheid! Eetlust is wel wat minder, het is nu ook “prima” voor me om niet te eten, terwijl ik voorheen “altijd” at. Dus eten moet ik mijzelf wel dwingen..
 
Goedemorgen allemaal!
Ik ben vandaag 5 weken zwanger dus loop iets achter op jullie. Ontzettend gespannen na een mk afgelopen zomer. Deze kregen we na 5 weken. Leuk om te lezen wat jullie allemaal ervaren! Ook gefeliciteerd allemaal natuurlijk. 
 
Terug
Bovenaan