nu al een buik

hoi meiden,

heeft iemand van jullie ook al een flinke buik, ik ben nu 8 weken en 2 dagen (volgens eigen berekening) en moet echt oppassen wat ik aan trek. kan geen strakke shirts of truien meer aan dan zie je al echt een zwangerschaps buikje.
op mijn werk heb ik het nog niet verteld dat ik zwanger ben maar het wordt steeds lastiger om me normaal om te kleden met mijn collega's. ga nu meestal met mijn rug naar hen toe staan zodat ze het niet kunnen zien.

ik heb toevallig 3 dagen geleden 1 nachtje in het ziekenhuis gelegen met mijn dochtertje ( ze had een slok genomen van het schoonmaak middel voor de LCD tv, ik wist niet eens dat ik het had, maar goed zij had het gevonden) ik lag daar op een zaal met nog een moeder en een dochtertje. toen de kids sliepen vroeg zij aan mij of ik nog meer kinderen had, waarop ik nee zei, maar nummer 2 is wel onderweg. en toen zei zij dus.... zie je wel ik dacht al dat is geen vet buikje, volgens mij is zij zwanger.....
als zelfs een wild vreemde het al kan zien hoe zit dat dan met bekenden.

toen ik zwanger was van mijn dochter zag je met 20 weken net een klein buikje opkomen, mijn buik is nu al dikker als toen, hoop toch echt dat het straks even stilstaat anders word ik echt enorm deze keer. haha

liefs krista

Hi Krista,

Met 8 weken al een buikje, ik teken er voor  hoor! Nu 5wkn+5dgn, kijk iedere dag verwachtingsvol naar benenden maar nog niks te bekennen whahaha. Lijkt me geweldig om te zien dat er iets gaat groeien!!

Maarre, misschien is het een idee om het toch maar vast te vertellen op je werk? Nu moet je elke keer moeilijk doen om het te verbergen, maar het is toch veel leuker om het vol trots te kunnen laten zien?

Hoe is het nu met je dochtertje, is ze weer hersteld? (En goed schoon van binnen )

xx Floppie

Hoi,
nee hier nog geen buik (Zou wel erg vroeg zijn met mijn zeer prille 5 weken) maar ik weet van mijn omgeving wel dat het bij de 2e veel sneller zichtbaar is.....
Bij de eerste had ik ook pas met 20 weken een buik, maar ik vrees dat het deze keer sneller zichtbaar zal zijn.
Maar goed, het kan ook meevallen bij mij. Ergens hoop ik dat mijn overgewicht de eerste paar weken veel zal verhullen (Is het toch nog ergens goed voor....)

Hoi meiden,

Bij mij is ook best al een buikje zichtbaar.
Vind het wel leuk om te zien, het is alleen niet zo prettig met broeken.
Sommige zitten toch al behoorlijk strak bij de buik.

Mijn moeder is er ook heilig van overtuigd dat ik al veel verder ben dan ruim 7 weken.

Groetjes

Suzanne

Ook ik merk dat ik al wel een "buikje" krijg. Vooral 's avonds zitten m'n broeken niet lekker meer. Ik heb een aantal jurkjes die ik nu even niet aandoe naar het werk, omdat ik zelf het idee heb dat je dan al iets ziet (of wil ik dit gewoon graag?)
Het zal ongetwijfeld sneller te zien zijn dan bij de eerste.
Ben dan ook benieuwd wanneer de broeken echt niet meer lekker zitten..
groetjes
Willemien

hey hey

Hier had ik mijn buikje al hahah maar ik voel wel dat hij wat dikker word, vooral in de avond!   Maar dit zijn meer mijn darmen enz!! Maar ook ik kan niet wachten tot ik weer zo'n mooie dikke buik krijg! Heerlijk genieten

xxxxxxx

Hoi hoi

Hier ook al een aardig buikje te bekennen. Het schijnt dat het bij een tweede sneller groeit toch?? Omdat alles al een keer opgerekt is geweest.
Ben nu 8 weken precies als het goed is.

Hoi Dames,

ook hier al een beginnend klein buikje. Al wil wel meehelpen dat ik al een aantal weken geen buikspieroefeningen meer doe en al 2 weken niet meer fitness (bah die vermoeidheid ook).

Bij mijn eerste zwangeschap droeg ik vanaf ongeveer de 12e week zwangerschapsbroeken. Als het idd zo is dat je bij de tweede eerder een buikje hebt.....

Ik zal m'n kleding maar eens opzoeken op zolder!!

Veel plezier en geniet ervan.

X Els, mama van Quentin en 7,5 dagen zwanger

Terug
Bovenaan