nu al een buik

gelukkig ben ik niet de enige die al een buik begint te krijgen, dacht zelf al 'het zullen er toch geen 2 zijn' haha nou ja is ook welkom hoor maar zou wel schrikken zijn.
heb maandag mijn eerste echo dan weten we of alles goed gaat en of we niet stiekem al verder zijn of dat het er 2 zijn. ik laat het wel weten tegen die tijd.
kus krista

het lijkt wel of vooral de slankere meiden nu al een buikje krijgen wat ik zo lees..
maar ik ben van mezelf best stevig gebouwd, (80 kilo en 173 lang)
maar ik heb toch echt het idee dat mijn buik ook groter wordt..
hebben meerdere stevige meiden ook al een buikje??

Ik ben ook zwanger van de 2e. Nu 8wk+2dg en kan al 2 weken geen gewone broeken meer aan. Ik ben al 2 kilo aangekomen want ik eet echt alles wat los en vast zit van de honger, niet normaal meer. Hoop dat dat weer wegtrekt.  Ik heb dus ook al een behoorlijk buikje en ben inmiddels 75 kilo. Ik ben blij dat iedereen het al weet (al 2 mooie  echo's  gehad), want ik kan het niet meer verborgen houden.
Groetjes
Jolanda

@femster

ik ben zeker geen slanke dame! ik ben afgevallen in de afgelopen weken maar toch heb ik een ander soort buikje nu al gekregen voor mij idee. mss beeld ik mij dit ook alleen maar in vanaaf ff de reactie van me vriend afwachten die ik dan eindelijk weer zie.
mij oppaskindje van bijna 3 roept ook wel dat er 2 baby's ie zitten dus mss is dat ook wel het gevallen morgen maar ff goed opletten bij de echo.

groetjes sweetygirly

Ik ben nu zo ´n 6 weken. Merk vooral ´s avonds dat ik uitbuik, ook met riemen en knopen tijdens het  autorijden. Grappig, het is echt anders dan gewoon uitbuiken, ronder. Dat  ik dat nu al merk, na 6 weken!Ben wel vrij slank en wil het graag nog even stil houden. Dus buik in onder de douche na het sporten hihi .

hallo dames,  

ik had vrijdag me eerste echo en die vrouw begon meteen al dat het ws inwendig moest terwijl de vk er vanuit was gegaan dat ik al ruim 10 weken was. gelukkig kon het uitwendig. ze zei niet veel en stond maar beetje aan mijn kleding te freutselen ws omdat het nog lager moest. we hebben in elk geval het hartje zien knipperen en ze dacht dat de baby zo'n 6 weken was het was 7,6 mm maar moet over ruim   4 a 6 weken terug komen omdat ze er nu nog erg weinig over kon zeggen. iuk weet alleen niet of ik wel terug wil komen bij dr ik had niet echt een rustig gevoel bij dr ze sprak weinig nederlands.

Oh ja me vriend en ik hebben het nieuws vrijdag avond aan zijn ouders vertelt toen we uit eten waren ( zijn vader wist het achteraf al omdat hij de verwijzingsbrief had zien liggen) maar beide reageerde rustig en meer zo van vinden jullie het zelf leuk. gelukkig niet zo gemaakt van oh gefeliciteerd en en wat leuk we worden opa en oma. ze hebben elkaar er wel het helke weekend meegeplaagd. gister avond ook even langs mijn moeder en deze reageerde wel van gefeliciteerd en daarna hoe kan het je bent toch aan de pil en dan weer oh dan moet ik sokjes gaan brengen en ons zeggen dat we toch wel eerst moeten trouwen. Dus deze wist er niet mee om te gaan. ik verwacht dat zowel mijn moeder als de moeder van mijn vriend me vandaag nog bellen. en hoop dat beide het nog even voor zich kunne houden.

een aardig lang verhaal maar moest het ffies kwijt en wil vooral tips over de echovrouw wat ik hier nu mee moet en of dit de eerste echo en de zenuwen dus onwennig was of toch beter naar een ander.

Groetjes sweetygirly

@ jolanda
jij had vrijdag toch ook je echo hoe is die gegaan?

hmmmm volgens mij krijg ik echt een buik,
gister vroeg iemand die mij nog nooit eerder had gezien of ik zwanger was..
dat was op mijn werk waar ze dus nog niet weten dat ik zwanger ben...
heb maar gezegd, niet dat ik weet..
mijn collegaas allemaal boos dat die vrouw dat zomaar durfde te zeggen, maar stiekum was ik wel een beetje trots.. dat je het al kan zien hahaha

Hi Meiden,

Ik herken wat jullie schrijven. Vandaag ben ik 8 weken en 1 dag zwanger (volgens de berekeningen). Vandaag ben ik eerder uit mijn werk naar huis gegaan, omdat ik mij zo beroerd voelde. Mijn broek zat namelijk echt te strak, zelf met een elastiekje om de knoop trok ik het niet meer. Zeker richting het einde van de middag/avond wordt het te gek. Ik denk toch maar dat ik morgen of overmorgen even de stad in ga, want op deze manier word ik er niet vrolijk van.
Verder gaat alles lekker naar wens, misselijkheid is minder geworden. Ik kan niet wachten tot ik bij de VK op afspraak kan komen. Dan wordt het allemaal wat echter...en weet ik hopelijk hoever is echt in de zwangerschap ben, spannend!

Succes met de broeken/rokken enzo.
Groetjes Astrid

Terug
Bovenaan