nu al een buik

Hallo,

Ik ben nu bijna 8 weken en ben ruim 5 kilo afgevallen door verschrikkelijke misselijkheid. Ik was altijd al best heel slank, behalve dan een buikje. Is erfelijk denk ik, mijn moeder en zusje hebben het ook. Maar toch zit het er nog steeds en lijkt wat steviger, ondanks de kilootjes die er nu van af zijn. Zou het dan misschien toch al een "ander" buikje zijn?? ;-)

Ook ik ben al behoorlijk afgevallen, maar mijn buikje groeit gek genoeg wel! Ik had nog wat kilo's liggen van de vorige zwangerschap (ook alweer ruim een jaar geleden) Maar echt zwaar ben ik nooit geweest kan nu wel weer maatje 36 aan! Moet dus niet echt minder gaan worden Maar goed ik heb de zwangerschapbroeken wel weer tevoorschijn gehaald, want het buikje groeit wel wat sneller dan anders.

hallo,
 ik heb zelf het idee dat mijn buik ook aardig is gegroeid ik kan helaas aan niemand vragen of het echt zo is want niemand hier ( in de woonplaats waar ik werk weet het) ik zal het morgenavond  mijn vriend vragen of hij zegt het uit zich zelf wel. mss is opmeten wel een keer een leuk idee of word dat standaard bij de cho's ook gedaan?
ik weet trouwens ( nog) niet hoe lang ik al zwanger ben.

groetjes sweetygirly

Hallo,

Ik begin ook al een buikje te krijgen en ik ben van de eerste zwanger.
Ik heb normaal een heel platte buik en steken me heup botten een beetje uit.
Ik heb na het eten vaak het gevoel of alles in de verdrukking zit.
Nu is dat niet meer het geval. Is dit mijn zwangerschapbuikje of heeft dit te maken met mijn darmen of iets?

groeten Eef

Terug
Bovenaan