O nee, laat het svp goed gaan deze keer

He dames,

Weet dat niemand er iets aan kan doen, maar moet weer ff iets kwijt. Heb afgelopen donderdag posi getest en had net bij het toiletbezoek weer een rozige afscheiding.   Onderzoeken na mijn 2 mk hebben niets uitgewezen, dus het zou gewoon goed moeten kunnen gaan, maar toch, de schrik slaat me weer om het hart. Doet me meteen weer vrezen voor een 3e mk. Hoop echt dat dit niet doorzet en dat alles goed blijft gaan.

Nou, fijn dat ik het weer ff kwijt ben. Zit op het werk dus kan het aan niemand anders kwijt. Ik ga maar weer eens verder, hopelijk biedt het genoeg afleiding.

groetjes,
Dion

Lieve Dion,

Je hebt natuurlijk niks aan mijn woorden, maar een bloeding hoeft niks te betekenen. Ik heb het ook gehad en toen was er niks met het kindje aan de hand. Ik mocht wel gelijk naar de gyn. Voor een echo. Om mij gerust te stellen. Persoonlijk vond ik dat prettig.
Misschien kan jij dat ook doen.

Ik denk aan je lieve Dion en ik hoop echt dat het goed komt.

Liefs Saartje

Hoi Dion,

Misschien heb je een innestelingsbloeding of is je baarmoedermond erg gevoelig.
Dat kan ook...... Ik begrijp je onzekerheid en natuurlijk is het niet leuk als je bloed ziet, maar probeer vertrouwen te houden. Ooit moet het goedkomen!
Zal voor je duimen.

Groetjes,
Maike

He Lieve Dion!

Gaat het een beetje?
Kan me voorstellen dat je je doodschrikt!
Ben er weer even om te kijken hoe het met je gaat! Ben superblij voor je!!!!!!!!!
Wilde je gister al feliciteren maar nu lees ik dit!!!!

Maak je niet te druk he meis(lekker makkelijk gezegd), Ik denk aan je hoor!!!!
Het hoeft niet weer fout te gaan!
Ik duim me rot voor je!
Dikke kus
xxxxxxxx
maan

Hai Dion,
Wat vervelend nou toch,  het hoeft niks te betekenen, maar ik kan me voor stellen dat je jezelf helemaal rot schrikt.
Ik duim voor je!!!
Dikke kus Soela

Hey Dion,

Wat vreselijk kl*te voor je dat je je nu alweer vreselijk zorgen loopt te maken! Ik hoop dat het niets betekend maar kan me erg voorstellen dat je je erge zorgen maakt....
Hoop snel te horen dat het goed is afgelopen voor je...
Liefs Sarah

Hoi Dion,
Ik kan me zo goed voorstellen dat je je zorgen maakt, doordat het al eerder is misgegaan zul je nooit meer zo ' onbevangen' zwanger zijn als de eerste keer.

Maar zoals je al zegt " het zou goed moeten kunnen gaan". Probeer je dat voor te houden, want het hoeft niks te betekenen..
En ik weet dat het heel makkelijk klinkt.
Maar er zijn zoveel vrouwen die een bloeding hebben gehad en daarna een wolk van een baby kregen..

Ik ga heel hard voor je duimen meid!

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan