O nee, laat het svp goed gaan deze keer

Wat een enorm spannende situatie, en wat een gestress.
Ik hoop van harte dat het allemaal meevalt en dat je nog een gezonde zwangerschap tegemoed gaat zien.
jeanette

He dames,

Bedankt voor jullie lieve woorden.

Helaas heb ik gisteravond nog een bloeding gehad waarbij ik ook een bolletje met een doorsnede  van ca 5 a 6 mm  op het wc-papier had. Een vliesje met vocht erin. Waarschijnlijk het vruchtje.

VK gebeld maar die kon niets anders aanraden dan vanochtend de gyn bellen. Dat dus gedaan, maar ze kunnen niets doen. Echo heeft nu ook nog geen zin, want het is nog geen 5 weken. Dus moet "gewoon" tot volgende week donderdag wachten, dan had ik al een afspraak voor de 1e echo met 6 weken. Vandaag is bloeding wat heviger dan gisteren (was maar paar druppels) dus vrees toch dat het weer afgelopen is.
Maar we wachten de echo van volgende week maar af. Dan weten we het zeker, al is onze hoop inmiddels erg klein.

Nu maar weer aan het werk, geeft tenminste afleiding en collega's zijn gelukkig erg aardig voor me.

groeten,
Dion

He meis wat erg voor je.
Dit is al de derde keer?
Ik heb zelf ook 3 mk gehad en weet dus hoe je je voelt.Ik hoop zo voor je dat het goed blijft gaan en er nog wel een vruchtje groeit.Doe rustig aan en lekker even huilen kan ook heel goed helpen.

Ik  voor je dat alles goed gaat.

Ooh lieve Dion,

Wat vreselijk, voor de derde keer nu!!! Hoe kan het soms toch oneerlijk verdeeld zijn!!
Ik wens je heel veel sterkte toe.
Jeetje hee, alle onderzoeken goed en nu krijg je dit nog een keer!

Potverdorie, ik denk aan je....

liefs Dusss

Terug
Bovenaan