O nee, laat het svp goed gaan deze keer

Meid wat een ellende, ik hoop dat er toch 2 vruchtjes zaten en dat er 1 gewoon lekker doorgroeit, al weet ik dat het ijdele hoop is.
Je bent al onderzocht waar die miskramen vandaan komen.
Waarom meld je je niet aan voor de alive studie.
Ga ik ook doen zodra mijn   resultaten binnen zijn.
Baat het niet dan schaadt het niet.
Jeanette

Hai Dion,
Ik vind dit zo ontzettend verdrietig voor je.
Wat zul je teleurgesteld zijn.
Ik hoop zo dat je je hebt vergist met het vruchtje..
Maar ja, wil je geen valse hoop geven en kan me voorstellen dat dit niet goed voelt.
Heel veel sterkte,
Liefs en dikke kus Soela

Ooooh wijffie wat erg!!!
Ik had echt heel erg gehoopt dat het goed was deze keer!!!

Ik denk aan je meis, hopend dat er toch stiekem iets zit!
Dikke knuf en dikke kus voor jullie!!

xxxxxx maan

He dames,

Ik verlies nog steeds elke dag bloed, het is wel wat minder dan een menstruatie, maar toch. Ook heb ik sinds gisteren wat steekjes in mijn buik en pijn in mijn onderrug, duidelijk tekenen van een mk. Dus we verwachten niet dat er nog iets zit, hoe graag we ook zouden willen dat het wel zo was. Volgende week donderdagmiddag moet ik weer naar de gyn en wordt er een echo gemaakt.

Het vervelende is dat sinds de bloedingen gestart zijn mijn darmen weer beginnen uit te zetten, dus in de middag na de lunch loop ik alweer met een flink buikje :-( en past mijn broek bijna niet meer dicht. Heb vandaag dus maar een rok aangetrokken, die kan ik wat hoger optrekken zodat mijn buik niet zo klem zit. Voelt een stuk beter.
Het schijnt normaal te zijn dat dat nu pas komt. In het ziekenhuis noemden ze dat bij mijn vorige mk "het na-ijleffect van het zwangerschapshormoon". Heb er de vorige keer na de curettage ook nog ruim 2 weken last van gehad.

En Maantje, hoe is het eigenlijk met jou? Ben je er weer een beetje bovenop?

Veel liefs,
Dion

Dag Dion,

Nogmaals ik vind het heel erg voor jullie dat je weer van die roze wolk afgedonderd/afgesmeten bent.
Ik wenste echt dat jij bij ons zou blijven op het zwanger zijn forum.

Nu dat niet zo mag zijn, hoop ik in ieder geval je daar dit jaar nog weer tegen te komen (ik moet toch nog tot eind dec).

gr en sterkte!

mama van MD

He Dion!

Ja...het gaat wel hoor! Het was heel vroeg....het was anders dan de vorige keer!
We zijn weer verder en gaan er weer voor, ben aan het tempen zodat we over 2 maanden hopelijk naar de gyn mogen.
Mn mannetje wou toch even wachten tot ik klaar ben met de bekende 3 maanden tempen. Valt erg tegen maar ja. Het moet!

Hoe voel je je? Verrot zeker? Ik kan het echt niet geloven hoe dit kan? En waarom? Daar zullen we voorlopig nog op moeten wachten.
En de uitslagen van je testen?
Al binnen of nog niet?

Ik hoop dat het snel weer ophoud voor jullie en dat alles dan ook weg is op de echo.
Vind het echt verschrikkelijk voor jullie!
Dikke knuf en kus xxxx maan

He Maantje,

Nou, dat is juist het vervelende; de testen hebben niets uitgewezen. Er is niets uitgekomen waardoor de 2 mk te verklaren waren, alls is tiptop in orde! Vandaar dat we nu zo blij waren in de 2e ronde na de curettage weer zwanger te zijn. Het zou immers gewoon goed moeten kunnen gaan en de gyn zei dat de kans op een 3e mk wel heeeeel erg klein was.  Nou, wij pikken m gewoon eruit hoor. Wel zouden ze nu bij deze zwangerschap alles vanaf 6w goed in de gaten gaan houden dmv elke 1 a 2 weken een echo voor de geruststeling dat alles goed was, na de 2 vorige mk.
Nou ja, onze 1e echo met 6w wordt dus nu de echo om te kijken of alles eruit is . Het had zo'n mooie dag moeten worden, maar helaas.

Emotioneel gaat het wel (klinkt misschien stom, maar het lijkt wel te wennen. Heb gelukkig ook erg veel mensen in familie, vriendenkring en op het werk om erover te praten enn dat helpt enorm bij het verwerken), alleen vraag ik me nu af, hoe het verder moet. Zwanger worden is dus geen probleem, dat gaat snel genoeg (telkens 3e ronde, nu zelfs 2e ronde). Maar het blijft alleen niet zitten. (Misschien moet ik maar plat blijven liggen zodat het er niet uit kan vallen Maar zal toch regelmatig op moeten staan voor toiletbezoek e.d. hihi

Nou, ik ga maar weer eens verder met de was. Heb vandaag vrije dag en een hond op bezoek om op te passen dit weekend. Dus dadelijk maar en lekker stukje wandelen. De frisselucht op zal goed doen.Het is een grote duitse dog, een lekker knuffeldier, dus we krijgen beide genoeg aandacht

Jou wil ik alvast veel succes wensen met de volgende klusronde, en ik hoop dat het voor ons beiden binnenkort toch echt goed mag gaan.

xxx,
Dion

Terug
Bovenaan