He Maantje,
Nou, dat is juist het vervelende; de testen hebben niets uitgewezen. Er is niets uitgekomen waardoor de 2 mk te verklaren waren, alls is tiptop in orde! Vandaar dat we nu zo blij waren in de 2e ronde na de curettage weer zwanger te zijn. Het zou immers gewoon goed moeten kunnen gaan en de gyn zei dat de kans op een 3e mk wel heeeeel erg klein was. Nou, wij pikken m gewoon eruit hoor. Wel zouden ze nu bij deze zwangerschap alles vanaf 6w goed in de gaten gaan houden dmv elke 1 a 2 weken een echo voor de geruststeling dat alles goed was, na de 2 vorige mk.
Nou ja, onze 1e echo met 6w wordt dus nu de echo om te kijken of alles eruit is . Het had zo'n mooie dag moeten worden, maar helaas.
Emotioneel gaat het wel (klinkt misschien stom, maar het lijkt wel te wennen. Heb gelukkig ook erg veel mensen in familie, vriendenkring en op het werk om erover te praten enn dat helpt enorm bij het verwerken), alleen vraag ik me nu af, hoe het verder moet. Zwanger worden is dus geen probleem, dat gaat snel genoeg (telkens 3e ronde, nu zelfs 2e ronde). Maar het blijft alleen niet zitten. (Misschien moet ik maar plat blijven liggen zodat het er niet uit kan vallen Maar zal toch regelmatig op moeten staan voor toiletbezoek e.d. hihi
Nou, ik ga maar weer eens verder met de was. Heb vandaag vrije dag en een hond op bezoek om op te passen dit weekend. Dus dadelijk maar en lekker stukje wandelen. De frisselucht op zal goed doen.Het is een grote duitse dog, een lekker knuffeldier, dus we krijgen beide genoeg aandacht
Jou wil ik alvast veel succes wensen met de volgende klusronde, en ik hoop dat het voor ons beiden binnenkort toch echt goed mag gaan.
xxx,
Dion